Arkadaşlar dudağıma uçuk çıktı kuru mu kalmalı yoksa hep nemlendirici mi olmalı?

Uçuk çıkalı 3 gün oldu derim soyuldu acıyor alt dudağım geçti ama üst dudağım acıyor ne yapmalıyım?
Arkadaşlar dudağıma uçuk çıktı kuru mu kalmalı yoksa hep nemlendirici mi olmalı?
Cevapla