göz kapaklarında oluşan kaşıntı (egzama) için önerisi olan var {ACİL YARDIM }? 





Cig Patatesi rendeleyip ince bir tüle sarıp koymayı dene sonrada papatya cayı telvesi bende iyi gelmişti canım :)
Sudocrem kesinlikle 👍 bendede oldu göz çevrem hassas olduğu için bu kremle geçti denemeni tavsiye ederim 👌
Deri soyulmasi seklinde miydi acaba
Kabuk kabuk bendede oldu ya
@Metalistnursr bende şuan aynı şekilde var cildiyeciye, doktora gittim krem vs verdiler ama geçmedi seninki nasıl geçti ya da geçtimi rica etsem söyler misin 🥺
Cevap
1Cevap
o değil de gözler seninse çok güzel.
tesekkrler :)
rica ederim. doktora git ihmal etme.:)
gittm salak salak bir b*k blmyolar yaa
hangi hastane? araştırma hastanesi yok mu olduğun yerde
varrrr
e gitsene o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar