Gözümün içinde bir şey çıktı, nasıl geçer? Fotoğraflı?

Gözümün içinde bir şey çıktı, nasıl geçer? Fotoğraflı?
Ortasında beyaz sivilce gibi bir şey, arpaçık gibi ama değil de sanki.. Çok acayip acıyor kırptıkça, gece gece soracak başka yer de gelmedi aklıma. Nasıl geçer bu arkadaşlar, sonuçta insan içine çıkıyorum bir de acıyor üstüne üstlük.. Offf, tavsiyelerinizi bekliyorum
Gözümün içinde bir şey çıktı, nasıl geçer? Fotoğraflı?
Cevapla