Merhaba bilen biri cevaplarsa sevinirm henüz daha 24 yaşındayız ikimizde evlenmeyi düşünüyoruz ilişkiyede giriryoruz belirli aralıklarla sezeryan ameliyat dikiş izi gibi tam aynı yerde iz var sordum bi takım farklı nedenler söyledi başına farklı olaylar geldiği için bıçak izi o sebepten dolayı dikiş dedi bende araştırdım onun söylediğiyle bıraktım ama sezeryan doğumdan bahsettiğimde hayır ben daha hiç evlenmedim saçmalama öyle bişey yok falan dedi ama orada o dikişin olması ve aynı olup benzemesi kafamı karıştırıyor bu ne olabilir gerçekten bi yara dikiş izimidir veya olabilirmi öyle bir ihtimal var mı tam vajinanın üst kısmında düşüncelernizi bekliyorum ve gerçekten evlenirken tanışırken babama sorabilirsin baş başa konuşursun oda sana başıma gelen olayları anlatır dedi düşüncelerinizi alabilirmiyim biraz karışık bir duruma ve benim tüm ailem gördü tanıyor biliyor onun henüz hiç kimsesiyle tanışmadım cevaplarınızı bekliyorum.
Doktor olman umrumda değil birçok yazı okudum ameliyat izleri hiçbir zaman geçmiyor bende ameliyat oldum 2 yıl olacak nerdeyse ve hiç iyileşmedi o yüzden senin doktorluğun pek umrumda değil ☺️
Merhaba bilen biri cevaplarsa sevinirm henüz daha 24 yaşındayız ikimizde evlenmeyi düşünüyoruz ilişkiyede giriryoruz belirli aralıklarla sezeryan ameliyat dikiş izi gibi tam aynı yerde iz var sordum bi takım farklı nedenler söyledi başına farklı olaylar geldiği için bıçak izi o sebepten dolayı dikiş dedi bende araştırdım onun söylediğiyle bıraktım ama sezeryan doğumdan bahsettiğimde hayır ben daha hiç evlenmedim saçmalama öyle bişey yok falan dedi ama orada o dikişin olması ve aynı olup benzemesi kafamı karıştırıyor bu ne olabilir gerçekten bi yara dikiş izimidir veya olabilirmi öyle bir ihtimal var mı tam vajinanın üst kısmında düşüncelernizi bekliyorum ve gerçekten evlenirken tanışırken babama sorabilirsin baş başa konuşursun oda sana başıma gelen olayları anlatır dedi düşüncelerinizi alabilirmiyim biraz karışık bir duruma ve benim tüm ailem gördü tanıyor biliyor onun henüz hiç kimsesiyle tanışmadım cevaplarınızı bekliyorum
Bunu bu şekilde soran birinin kadın olduğuna inanamıyorum. Bu kadar şekilci biriyseniz lutfen cocuk yapmayın. Yazık çocuğa. Bir yerinde Allah vermesin bir farklılık olacak, igreneceksiniz... Samimi söylüyorum şekilcilikten kurtulmadıkça çocuk yapmayın.
Merhaba sen veya başkası cevaplarsa sevinirm henüz daha 24 yaşındayız ikimizde evlenmeyi düşünüyoruz ilişkiyede giriryoruz belirli aralıklarla seseryan kesik izi gibi tam aynı yerde iz var sordum bi takım farklı nedenler söyledi bıçak izi dikiş işi sezeryan doğumdan bahsettiğimde hayır ben daha hiç evlenmedim bile dedi kafam karışıyor bu ne olabilir gerçekten bi yara dikiş izimidir tam vajinanın üst kısmında düşüncelernizi bekliyorum lütfen
Sezaryen demek ameliyat demek. Eğer bir sakıncası yok ise normal doğum yapmanı öneririm. Şahsen benim bir sıkıntım olmadığı sürece sezeryan düşünmüyorum. Bir yanda aylarca ameliyatlı dolaşmak doğru düzgün bir şey yapamamak var bir yanda doğum yapar yapmaz ayağa kalkmak var. Doğum acısı o an ameliyat acısı sürekli
@Melomeli normal doğum yapanlar da hemen kalkamayabiliyor. Tabi ki mecbur kalmadıkça ameliyat olmayın da normal doğumu da çok sorunsuz bir süreç zannetmeyin. Araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
Merhaba bilen biri cevaplarsa sevinirm henüz daha 24 yaşındayız ikimizde evlenmeyi düşünüyoruz ilişkiyede giriryoruz belirli aralıklarla sezeryan ameliyat dikiş izi gibi tam aynı yerde iz var sordum bi takım farklı nedenler söyledi başına farklı olaylar geldiği için bıçak izi o sebepten dolayı dikiş dedi bende araştırdım onun söylediğiyle bıraktım ama sezeryan doğumdan bahsettiğimde hayır ben daha hiç evlenmedim saçmalama öyle bişey yok falan dedi ama orada o dikişin olması ve aynı olup benzemesi kafamı karıştırıyor bu ne olabilir gerçekten bi yara dikiş izimidir veya olabilirmi öyle bir ihtimal var mı tam vajinanın üst kısmında düşüncelernizi bekliyorum ve gerçekten evlenirken tanışırken babama sorabilirsin baş başa konuşursun oda sana başıma gelen olayları anlatır dedi düşüncelerinizi alabilirmiyim biraz karışık bir duruma ve benim tüm ailem gördü tanıyor biliyor onun henüz hiç kimsesiyle tanışmadım cevaplarınızı bekliyorum
2017 Ekim ayında sezaryen ile ikiz bebeklerimi dünyaya getirdim. Doğumdan hemen sonra krem kullandım ama krem bitince yenisini almadım ve iz kaldı. Yaklaşık 1 yıl sonra cilt doktoruna gittim ve doktor bana geç kalmadığımı söyledi. Contractubex isminde bir jel önerdi. Jeli iki üç günde bir 1.5 sene boyunca kullandım. Bazıları geçmez yazmış, ki ben o dönemde de nasıl geçer diye araştırmış ve umudumu kaybetmiştim. Sırf sonucu yazmak için buraya üye oldum. Benim yara izim tamamen gecti. Bir başkasının anlaması mümkün degil. Erkeklere bundan iğrenir misiniz diye sorman çok anlamsız geldi. Onlar kim ki bizden iğrenme lüksleri olsun. Ancak onların yapamadığı bir şeyi yaptığımız için bize saygı duyabilirler. Bu tarz soru ve yorumlarla kadınlığı ayaklar altına almayın lütfen. Sonra gaza gelip aramızdan bazılarını öldürüyorlar...