Kedim balkondan düştü, dişleri kırık. Yemek yemiyor, su içmiyor. Ne yapabilirim?

Dün gece kedimizi bulamayınca panik olduk evde. Terastan düşmüş olabilir mi diye. Akşamdan sabaha kadar kimi dışarıda kimi evde aradı kedimizi. En son abim dışarıda tasmasını bulmuş sabaha doğru hemen bizi aradı biz de indik aşağıya. 1 saat kadar heryeri aradık ve sonunda çalılıklarin köşesinde tepkisiz gözleri açık yatarken bulduk. Bizi görünce hiç tepki vermedi. Oradan bile çok zor aldık kucağımıza. Ağzı burnu kan içindeydi hep. Hemen eve götürdük temizledik yaralarını. Saat çok geç olduğu için de sabaha kadar bekledik veteriner için. Veteriner de birşey dememiş. Çenesinde derin bir yara vardı, zamanla geçer demiş. Bir de öndeki bir dişi kırılmış. Yemek yemiyor, su bile içmiyor. Üstelik bundan iki yıl önce yine düşmüştü. Tabi o zaman çok daha kötüydü. Bulduğumuzda üstüne hep karıncalar akın etmişti. Bacağı kırılmıştı. O ilk düşüşünde, öndeki dişlerinden biri kırılmıştı işte. Bu seferkinde yine kırıldı ve çok uğraştım yemek yediremiyorum. Önceki düşüşünde kırılmayan dişinden yiyordu yemek fakat şimdi o da kırıldı. Bazen bağırıyor kendi kendine, sanırım bacağı da ağrıyor. Veteriner de birşey dememiş. Ne yapacağımı bilmiyorum. Böyle yemeksiz susuz nereye kadar gidecek. Lütfen yardım edin. Çok acil.
Kedim balkondan düştü, dişleri kırık. Yemek yemiyor, su içmiyor. Ne yapabilirim?
Cevapla