
Loreal parisin toniğini kullanmıştım onu kullandıktan sonra oldu.

Herşeyi yüzüne sürme Antibiyotik kremler var ondan al sür kabuk yapıyor belki kabuk kalkınca geçer
Insallah
Öncelikle geçmiş olsun. Acil şifalar..
Antibiyotikli krem kullanın
bende de vodka içtiğimin ertesi günü oluyo böyle 2-3 saate geçiyo. alerji falan olmuş olabilir
İnternetten arastirdigimdada alerji yazıyordu
ne alerjisi ya kaşlarını aldırıken ipe kaptırmışşsın ya da cımbıza
Cevap
4Cevap
siyah benekleri temizletmişsin onun izleri bir , şey olmaz geçecek
Birsey yoktu goz kapagmda ama kullandim boyle oldu tonigin ustune goze temas etmeyin yaziyodu
Dokunmuş olmalı. Sahte ürün olabilir sirkete mail at
aynısından bende de var aynı yerde ama ben yüzüme su hariç hiç bişi kullanmadım
kulannama alerji yapmıstır
Kaşnı alıyo musun
Öpeyim geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar