Hiç vicks yediniz mi?

Küçükken grip olduğum zaman babannem boğazıma burnuma falan vicks sürerdi. Buraya kadar herşey normal ama birde ağzımın içine genzime doğru üst damağıma falan da sürerdi o zamandan kalma bir alışkanlık kaç yaşıma geldim hala vicks yerim hasta olsam da olmasamda damağıma onu bir sürerim o nasıl bir hazdır arkadaş onun tadı hiç bişeyde yok gerçekten kullanımında "yenmez" yazması da ayrı bir ironi tabi. Bunu yapan bir tek ben miyim arkadaşlar?
Hiç vicks yediniz mi?
Cevapla