Saçımı sabun kullanıyordum doğal olduğundan ama çok kepek yaptı. Şampuan önerileri alayım lütfen?

Saç yapım ince telli. Saçlarımda genelde de kepek oluyordu birde saç diplerimde kabuklanma başladı. Arada kaşıntı yapıyor. Ama kepek fazlalaştı. Hangi şampuanı önerirsiniz efendim? Sarımsak şampuanı denemiştim bundan 3-4 ay önce o zaten kabuklanmayı falan fazlalaştırmıştı. Sonradan sabuna geçmiştim.
Saçımı sabun kullanıyordum doğal olduğundan ama çok kepek yaptı. Şampuan önerileri alayım lütfen?
Cevapla