Üniversiteden bu sene mezun olucam. Kafam çok karışık. Şakaya alan olursa onu şikayet ederim.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBu konuda deontolojik bilgilerle yardım edebilirim, en doğrusu o olur. Ancak hekim olduğunu doğrulamak için küçük bi' soru sormak istiyorum:
Akut tübüler nekro etiyopatogenezinden sorumlu bir numaralı faktör nedir? Glomerülonefritlerden ayırmak için neler ister ne düşünürsün?13 Yorumla
Soran+1 yılBu ciddi bir sitedir. Bende benim gibilerde ciddi sorular sorar burda. Soruna cevap verebilirim bu arada. Ben hipokrat yeminiyle ilgili soru soruyorum sen bana doktorluk testi yapıyorsun. HANGİ DÜNYADA YAŞIYORUZ? kuşkularını yen o zaman seve seve cevaplarım
- +1 yıl
Eğer hipokrat yemininden tövbe etmek gibi bir şey düşünüyorsan meslek ilkelerinde çok da ciddi olmadığını düşünürüm.
Sorunun cevabı ise şöyle. Hipokrat yemini dini bir yemin değildir. Tövbe kapsamı geçerli olmaz. Namusun ve şerefin üzerine ettiğin önce yasal ardından da etik bir yemindir. İster tek ayağın havada olsun. İster tövbe et hekimlik yaptıkça bu yemine bağlı kalmak zorundasın. İhlali durumunda yaptırıma maruz bırakılırsın. - +1 yıl
İstersen google'dan arayabilirsin. Kendim yazdım, bire birini bulamazsın. İthamda bulunurken kendini küçük düşüren sensin malesef. Google'dan arayıp bulunabilecek bir şeyse niye soruyorsun? Deontoloji ve tıp hukukunu ucundan bilen herkes bu soruyu cevaplayabilir. İnternete ihtiyacım yok.
Yardımcı olmak da yaramıyor... E hadi o zaman, Allah'a yakın, bana uzak... Görüşürüz
En İyi Cevaplar
+1 yılYorumları baştan sona dek okudum.
Mantıklı sözler sarfeden kadar, hakaret kusan da var bolca. Onları da şikayet ettim. Her neyse..
Tam olarak nedir sebebin, bu yemine itiraz edişinin altında yatan? Dinî hassasiyetin mi yoksa bir başka neden mi var? Anlatmak ister misin?224 Yorumla- +1 yıl
Cevap yok sanırım.
Peki Hâtun.
O zaman şurayi okursan... - +1 yıl
Estağfurullah
Ben utandırdin beni, hem de gururlandirdin.
Ama soruma cevap vermedin henüz 😃 - +1 yıl
... hem utandırdin*...
Soran+1 yılKotu insanlara yardim etmek istemem sen istermisin?
- +1 yıl
O zaman bunu bir soru ile cevaplayayim.
Özgecan vakıasini biliyorsun
Onu katledenin katledilgini de..
Peki o katilin öldürülmesi hakkında ne düşünüyorsun? Doğru muydu katilin öldürülmesi sence?
Soran+1 yılBence süründürülmeliydi peki sence?
- +1 yıl
Süründürülmeli..
İdam edilmeli...
Bunlar, farklı ceza yöntemleri. Hangi yöntem tercih edilmeliydi, değil demek isteğim. Sadece, bu son durumu doğru buldun mu? Bunun cevabını istiyorum
Soran+1 yılAdamın ölmesi iyi olmuş bence
- +1 yıl
Aradığım cevapti.
Tam olarak sorun da bu işte, ülkemizde;
Hukuk bilincinin eksikliği,
Herkesin kendi adaletini kendisi tesis etmeye çalışması. Bir hâkim gibi hüküm vermeye yeltenmesi...
Bu doğru değil işte Dr Hâtun.
Senin görevin; insanın yaşamasına vesile olmak, tedavi vb fiilerle. Hâkimin görevi; hüküm tesis etmek, idam, müebbet kararlar ile.
Bunu ayırt etmek zorundayiz.
Her suça her önüne gelen hüküm uygulamaya, ceza kesmeye kalkarsa, orada anarşi doğar. Hüküm vermek, âkil ve bilge kişilerin işi olmalı.
Tamam; Tr deki hukuk garabetini eleştirelim. O caniye verilecek ceza idam olmalıydı da diyelim, ama hâkimin yerine koyarsak kendimizi, işte orada sıkıntı var demektir.
Hukukun uygulamada, güvenliğin hayatta olduğu bir ülke tam olarak şöyle olmalı;
"Fahişeler bile güvenle yürüyebilmeli sokaklarında, Katiller bile yaşatılmali hüküm tesis edilinceye dek"...
Soran+1 yılAdam zaten hapishanede öldürüldü. Hem ayrica senin gibi insanlar rahat yasamayi sevdigi icin herkes istedigi gibi davranabiliyor. sira hesap kesmeye gelince adalet diyosun bu neyin adaleti? Adam 10 sene hapiste yattiktan sonra disari cikip yine ayni sucu isleyip hayatina devam ediyor. peki olen masum insanlara ne olacak?
- +1 yıl
Hukuk bilinci teşekkül etmemiş kafalara ne söylersen söyle. Ne işe yarar ne kafa aydınlanir. Ulan madem bu kadar heveslisin ceza kesmeye, gidip hukuk okuyup hâkim olsaydın ya. Ne diye tıp okudun? Ne çok seviyor bu insanlar, orman kanunu uygulamasini be :(((Senin vazifen değil o ite ceza kesmek, benim vazifem de değil. Tokat'tan 7 ay önce nakledilip o cezaevine getirilen, ne olduğunu belirsiz bir itin eline silah vererek ceza kesmek... Ne aptalca bir hukuk tesisi be :( Bunun tuhafligini hiç mi görmüyorsun? Hukukun içine ediliyor içine. İnsanların zihnine, hakime değil tetikçiye güvenin algısı yerleştiriliyor... Hiç mi görmüyorsun bu garipligi? Hangi zeka ile kazandin sen tıpı yavrum?
Soran+1 yılBir dunkü konusmalarina bak birde bugunku. Nerde o dunku beni koruyan bana kufredenleri sıkayet eden kisi? Sen de onlar gibisin iste kimse beni anlamiyo. Zaten zor bir donemden geciyorum bazı sıkıntılarım var. Bide tıpı kazana kazana sen mi kazandın tarzı yorumlardan cok yoruldum. Evet ben kazandım. Hukuk okumadım. Ama hukuk okumamak demek tum kotu insanların arkasında olmak demek midir? Sen niye okumadin o zaman sende katilleri koruyabilirdin
- +1 yıl
Senin anlaşılacak bir yanın yok.
Çünkü haddini aşıyorsun.
Bir ite bir katile bir kanı bozuğa ceza vermek, senin görevin değil. Benim görevim de değil. Hakimin görevi, hukukun görevi. "Hukuk sistemi rezil, güvenmiyorum adil yargılama yapacagina" diyebilirsin, buna saygı duyarim, haklısın da derim. Lâkin kendini hakim sanip hüküm icra etmeye başlarsan haddini aşarsin işte. Senin vazifen bu değil. Senin vazifen, insanın yaşamasina katkıda bulunmak. Bu bir katil olsa bile. Sen vazifeni yap, hakim vazifesini yapsın. Herkes her şeye müdahil olmasın. Tam olarak demek istedigim bu. - +1 yıl
Ben seni yine korur kollarim.
Yine doğru yerde yanında olurum. Ama yanlış yaptığın noktalarda seni uyarmazsam, kendi kimliğimden şüphe ederim...
Hayatta kimin işi kolay ki Hâtun. Bir de bana sor. Derdim, derdini döver...
Tıp kazanmak zekâ işi. Belliki zekisin. Lâkin zekâni doğru yerde kullanmıyorsun. Yanlış mecralarda at koşturuyorsun. Zorlu bir dönemden geçiyor olman, seni hissi/duygusal yapıyor. Ama doğru olan bu değil. Doğru olan, her şeye ve her yerde ÂKÎL olmak/bakabilmek..
Konuşmak istersen dinlemek isterim seni. Belki bir çözümünu de bulursun. İstersen yazabilirsin..
Not; iletişim amaçlı deyip hemen uçurms yorumunu, editör musun nesin. ..
Soran+1 yılBiraz dusununce haklı olabilirsin. Ama bayanlarda vicdan duygusallık daha da yogun. Seninle konusunca biraz daha kabullenir gibi oldum. Benim dertlerim bir yana benim derdim seninkini dover demissin senin ne derdin var? Anlatmak istersen ben de seninle konusmak isterim. Sonundaki notu anlayamadım ama?
- +1 yıl
Istersen yazanilirsin yazdım ya. İşte o ifadeyi iletişim amaçlı bulup yorumumu kaldirmasinlae diye not düştüm altta. Elbette konuşmak ve dertleşmek isterim ama buradan hoş olmaz sanırım. Yazabilir misin bana?
Soran+1 yılAnladım. Lakin burdan konuşsak? Özelden konuşmayı sevmiyorum pek. Anlayışla karşılarsın umarım
- +1 yıl
Seçimine saygı duyarım lakin, kendime ait olan şeyleri buradan yazmam. İki kişilik bir mevzu, kamuoyuna neden açık kalsın?
Soran+1 yılYani. Ama dedigim gibi ozelden konusmaktan hoşlanmiyorum. Isim kullanmadan falan belki anlatabilirsin. Yani sen bilirsin..
- +1 yıl
Hayır buradan olmaz.
Doğru ve yakışık olmaz
Soran+1 yılIsrar edemem sen bilirsin
- +1 yıl
Teşekkür ederim Dr Hâtun
+1 yılYani diyosunki devöediğim hasta için elimden geleni yapmam gerekirse keserim falanmı yani doktor gibi önemli bir meslekte hipograt etmemen yanlış bence ama tahminim tövbe edersen kabul plur NİYETİNE GÖRE hayırlı olsun mesleğin
00 Yorumla
ya arkadaslar niye böyle tepklisiniz belki kız böyle tecavüzcü hırsız şerefsiz insanları kurtarmak istemeyecek ondan yemin etmek istemiyor :D
13 Yorumla
Soran+1 yılBurda beni anlayan tek kişi sensin. Tesekkur ederim sana. Bazı insanların da bana hakaret etmemesini önemle rica ederim.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
26Cevap
+1 yılgaleri12.uludagsozluk.com/567/hipokrat_633186.jpg
O yeminden dönüş olmaz33 Yorumla- +1 yıl
psikopat_hatun diyorki bu süperdi :D
Soran+1 yılCiddi misin? Yoksa şaka mı yaptın?
- +1 yıl
psikopat_hatun diyorki gerçekten çok hoşuma gitti :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılVallahı billahi tallahi dısındaki yeminlerin dinen kefareti gerekmiyor. Kalbinle reddediyorsun bide. Kalp önemli. Bize de yıllardır ilkoulda andımız marsıyla büyüttüler. Ama atatürkün izinde filan degilim. Yeminimi bozmuş mu oldum? Yoo..
Zorla ettiriyorlar bir de böyle yemin olmaz. Dert etme.02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Kıvanç06 buyur burdan söyle
İkrah halindeki yemin geçersizdir. Niyetini sağlam tut. Çünkü o yemin küfürdür. Ama sen doktorluk yapmak istiyorsun ve bunu insanlar için Allah rızası için yapmak istiyorsun ama bu engel. o zaman o engeli kaldırmak için söyle ama sonrasında tevbe et.
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam tevbe edecem 😀
+1 yılYa şakaya alan olursa şikayet ederim demişsin de. Sen bizzat kendin şaka olmayasın? Bu nasıl bir soru böyle? Bir de tıp mezunu olacaksın ve sorduğun düşündüğün mevzu bu. Çok tuhaf..
03 Yorumla
Soran+1 yılSen dünyaya saka olarakmi geldinki herkezide boyle saniyorsun?
- +1 yıl
"herkes", herkez değil
Soran+1 yılŞimdi de dünyaya TDK olarak mı geldin?
+1 yılHipokrat yemininde tövbe edilcek bişey yok olması gereken şeyler için ediyosun. Eğer bunu böyle düşünüyosan doktor falan olma
13 Yorumla
Soran+1 yılSende bir insansın. kötü insanlara yardim etmek istermisin? Cok merak ediyorum
- +1 yıl
Bende bir insanım ve 112 ci bir paramediğim insanların ölmesine sebep olamam vicdan denen bişey var
- +1 yıl
@DenizArın1 güzel insan ;)
+1 yılDoktorlık sadece bir vesiledir.
Ya Şafi Allah Şifayı verendir.
zaten bunun farkında olan insan yeminini düşünmez
yemin ise doktor için bir prosedürden ibaret00 Yorumlakanka mezun olunca adını soyadini verde sana denk gelmeyek la. korktum bak şimdi 😀 bence kabul olmaz.
112 Yorumla
Soran+1 yılAsil sen adını soyadını ver kanka. Benim omrum doktor olmak icin calisip cabalamakla gecti. Senle ugrasmak istemiyom.
Soran+1 yılSen özürlü olarak kalmişşin sana kim yaptı bunu. Bence sen bunu bir düşün istersen? Sen benim doktorluk hayatimi elestiremezsin
Soran+1 yıl2 kelime ingilizce bilip ahkam kesmek. La bir get out he 😁😁😁
O get out kelimesini de google translate den cevirmiş olmayasın?
- +1 yıl
Eğer sen tıp falan okuduysan palavracisin hacım. 1 gr zeka yok yemin ederim. Ben 15 yıl abd de yaşadım Şu an da kktc de yaşıyorum. gel sana ingilizce kursu vereyim şapşal insan. iskayet edilmemek için oyle yazdım. yoksa direk s*kt*r git derrdim sana malak. bir git muhatap olma nolur. seviyeno yukselt master yap oyle gel karşıma ezik insan seni. 😀
Soran+1 yılHehehe Benim babamda BARACK OBAMA 👏👏
Soran+1 yılEzikmiş sen kendine hic bakmamissin asıl sen... git ahmak. Abuziddinlik yapma.
Soran+1 yılkral sensin ok. Nedir ya 😅 tamam kes yeter
Soran+1 yılSen bana demissin ya yerleede olam seviyene dusmicem diye Ben senin icin yerlerde tanımıni yapamıcam uzgunum. Cunku bir söz var. "SANA ALCAK DIYEMEM
CUNKU ALÇAK DA BIR SEVIYE BELIRTIR. SEN ÇUKURSUN ÇUKUR.!!"
Karakterine edilmiş bir yemini tövbe ile bozabileceğine gerçekten inanıyormusun bunu kendine inandırabilcekmisin?
00 Yorumla
+1 yılBu yüzden herkesin doktor olmasına izin verilmemeli.
01 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya. Sen ne okuyosun acaba?
- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSen doktor olcan bide hastaları mı iyilestirmicen 😊 bir doktora yakışmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılBen sana iyilestirmicem demedim ki. Hipokrat yemini ederken tovbe etsem hipokrat grcersiz olur mu dedim
- +1 yıl
Niye yeminde ne diyor ki
+1 yılYa adamim yapmaya hipokrat kimki ona ettiğin yemin sayilsin
015 Yorumla
Soran+1 yılSen bilmiyo musun? Hipokrat tıpın babası !!!
- +1 yıl
Uzunca bir cevap yazacaktımta yorumlara baktım boş ver sen anlayacak gibi durmuyon
Soran+1 yılSen kimsin? Ben tıp okuyorum anlamadın galiba. Her seyi anlayacak durumdayim. Hatta senin anlamadiklarini bile anlarim sen hic merak etme
- +1 yıl
6 sene tıp oku zekanda en ufak bir gelişme olmasın anlamak dediğin şey inek gibi fizyoloji anatomi ezberlemek değil zekilikle alakali tıp okuman seni zeki yapmaz inek yapr o kafa bu ego fazla bence
Soran+1 yılSenin kafatasina o beyin az gulum 😜😜😜😜
- +1 yıl
Espiriyi nasil anladiysan artik o bile yanlis :)
Soran+1 yılHa ha ha cok komik. Laf ebeligini bir yana bırakalım da ne yazicaktin bana uzun mesaj. Onu soyle anlarim ben merak etme sen 😉
- +1 yıl
He aklin orda kaldi yani ya anlamzsin derken malsin da anlamazsin demedim hipokrat a inanmissin sen ne kadar biz laf söylesekte sen bildiğini okuyacaksin demek istedim ama yinede istersen yazayim
Soran+1 yılEgee bildigimi okiyacak olsaydım kimseye sormadan yapardım napicaksam. Ama ben ciddi bir şekilde araştıriyorum. Çunku ben yapı geregķ arastirmayi yeni seyler ogrenmeyi seviyorum
- +1 yıl
O zaman hipokrat yeminin sadece formalite olduğunu kendi şerefin ve namusun için mesleğini en iyi şekilde icra etmen gerektiğinide biliyodursun sen
Soran+1 yılZaten sorum mu ya. Soru neden sorulur?
- +1 yıl
Ne yapiyosan yap ya valla he hipokrat in yemini gecerli tamam yanlis yaparsan seni carpar okey beybi
Soran+1 yılOkoy boybi. Ergenlikten çikamadin galiba.
Soran+1 yılAyrica senin kadar carpilmam merak etme
- +1 yıl
Sana laf anlatacak kadar yormam kendimi o fosil beynini bulastirma bana
+1 yılöyle bir yemin değil ki o..
o yemini edip, uygulamayan bir çok kasap var..02 Yorumla
Soran+1 yılAma ben kasap degil doktor olucam. Sorumu anlamadın mi
- +1 yıl
doktor olarak tarafsız olman gerekiyor..
ne kadar zor olsa da...
Olur herhalde bende bu sene mezun olacağım bizdede var yemin ama bilmiyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılSen edicekmisin sen edersen bende edicem?
+1 yılbişey omaz zira ben ne zaman yemin etsem ileriki zamanda nolur nolmaz diye töbe tebe derim.. :D
00 YorumlaDiğer konusunda 485 cevap paylaştı. Namus ve şeref uzerine edilen yeminin tövbesimi olur
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de onu soruyorum iste olur mu
+1 yılUlan kertenkeledeki hicabi gibi sorular soruyorsunuz ya ahahahah :D
07 Yorumla
Soran+1 yılAyy o kim? Bilmiyorum da. Nası birisi?
- +1 yıl
ATV yi izle kertenkele :D :D
Soran+1 yılGuzel mi? Hangi gun
- +1 yıl
cumartesi günleri izle güzel güzel :D
Soran+1 yılSimdi youtube tan izledim. Bence siz ona benziyosunuz 😊
- +1 yıl
hahhaha alakam yok sorular sormuyorum ki senin gbi takıntılı :D
Soran+1 yılNe takıntılısı yahu. Gayet normal ve ciddi bir soru sordum. Lutfen dalga geçmeyın.
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeye tövbe ediyorsun onu anlamadim? Yeminin geçerli olmamasi için mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet canım
Cevap sahibi+1 yılHipokrat yemini dini bağalyiciligi yok fakat sonuçta hastalarina söz vermiş olursun. Sözunde durup durmamak senin elinde. Eğerki sözünde durmama gibi bir durumun varsa hastaya bakma yükümlülüğünü alma derim ben.
Neden bunu istiyorsun ki?
03 Yorumla
Soran+1 yılGerekli açıklamayı yaptım canım😊
Soran+1 yılNe mutlu sana canımmm 😊😊
Niye tovbe edecen meslegin icin bu
10 Yorumla
+1 yılSen tıpı nasil kazandin hayret.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok mu şaşırdın
Diğer konusunda 960 cevap paylaştı. Yemin ederken ayağını kaldır sen :)
03 Yorumla
Soran+1 yılSen denedin mi? Oyle kabul oluyor mu?
Soran+1 yılSorumu okumadin galiba? Kafam cok karisik
Ettiğin etceğin yemin batsın seni
023 Yorumla
Soran+1 yılSen batmışsin coktan cok mu yalan yere yemin ettin?
Soran+1 yılBurdan oyle gorunmuyor tatlim
Soran+1 yılNe bicim konusuyosun sen benle be. Dalga gecmek icin bir laf ettik iki dakikada ne oldugunu ortaya koydun.
Soran+1 yılSanane lan asabımı bozma benim. gerizekaliiiii
Soran+1 yılHakedene hakettigi gibi konusurum bidaha da soruma bisi yazma
Soran+1 yılBen pis hipokratçi degilim ama sen pis pis pis insansın
Soran+1 yılÇooook çok çok çoktan çok pis insan değilsın
Pis pis pis pis insansın.
Ikisi farklı şey. Anla bunu.
Soran+1 yılHaddini bil. Ben daha yemin etmedim ben de bogarim bak seni hahahtt
Soran+1 yılAkıl dağitılırken sen nerde saklanıyodun yahu 😆
Soran+1 yıl1. bana pis hipokratçi demeyi kes pis pis pis insan
2. Iş cevirmiyorum ben sadece o yemini etmek istemiyorum.
Soran+1 yıl1 2 3 4 derken 10 a kadar saymayı ogreniceksin kasla göz arasında sanırım tebrikler 👏👏👏 defterini getir de aferin mührü basıyım. 😃
Soran+1 yılCevirmem merak etme. Sen 10 a kadar saymayı ogren yeter.
Niye zevk olsun diye hasta mı öldüreceksin
110 Yorumla
Soran+1 yılHe oyle zevklerim var benim. Ilk once senden başlijam 😁😁
Soran+1 yılBiraz egomu kasiyosun ne 😆
Soran+1 yılKorktun mu yoksa 😂
Soran+1 yıl😂 ya tabi ben de öyle düsunmustum zaten. Hic korkar misın sen benimki de laf dimi
Soran+1 yılHmm. Hassas konu. Hesap vericeğinin bilincindesin bu da iyi bişey bence
Gizli Üye(30-35)+1 yılSebep? Bu yeminde senin için problem olan şey ne?
10 Yorumla
+1 yılNeden etmiyeceksin ki?
00 Yorumlabu işi yapacaksan o yeminide etmek zorundasın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOrusbunun tövbesi kabul olsa gökten penis yağardı
01 Yorumla
Soran+1 yılKimin altında gördün de bunu diyosun? Duygu ve düşuncelerini dile getiremeyen erkeklerin (!) en küçük olayda bayanlara küfür ve hakaret etmesi dünyadaki en aciz ve zavallı bir durumdur.
- Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılesas kişiliğin yemin ne yaparki inanmıyorsan
00 Yorumla Aynı bende öyle yim malesef
00 Yorumla
+1 yılsözün olduğu yerde içten geçen sayılmaz
00 Yorumla
+1 yılolmaz :D
00 YorumlaSebebi ne?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet,,
01 Yorumla
Soran+1 yılGercekten mi?
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar