Tarlusal sonrası ilişki?

Adet olmadığım için doktora gittim bana kistimin patladıığını bu yüzden yumurtlama geciktiğini söyledi. Tarlusal diye ilaç verdi ve kullandım dün bitti. Ilişkiye girebilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Adet olmadığım için doktora gittim bana kistimin patladığını ve yumurtlamanın geciktiğini söyledi. Tarlusal verdi kullandım dün bıraktım ilişkiye girmekle ilgili herhangi bir sorun olur mu acaba? Bilen var mı
Tarlusal sonrası ilişki?
Cevapla