Güncellemeler
+1 yıl
Adet olmadığım için doktora gittim bana kistimin patladığını ve yumurtlamanın geciktiğini söyledi. Tarlusal verdi kullandım dün bıraktım ilişkiye girmekle ilgili herhangi bir sorun olur mu acaba? Bilen var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yasin kac basin kac ne iliskisi?
İstediğim cevap bu değildi.
Kac yasindasin.!
20?
Iliskiye girdigin adam? Kesin senden 10 yas buyuktur
Ya git milletin Günahını alıyosun burada sordugum sorunun cevabını bilmiyorsan yazma
Sorunun cevabi :Giremezsin zarari olur..