Fitili açtım fakat erimiş durumdaydı sebebi nedir sizce?

Arkadaşlar yaz ayında olduğumuz için mi erimiş durumdaydı fitili buzdolabında mı bekletmeliyim. Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler.
Fitili açtım fakat erimiş durumdaydı sebebi nedir sizce?
Cevapla