• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Doğum yapmaktan çok korkuyorum ya ölürsem?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
arkadaslar dogum yaparken ölenler varmıs ben cok kokuyorumya evliyim 1 yıllık 6 aylıkta hamile ama korkuyom dogumum yaklastı :(
Doğum yapmaktan çok korkuyorum ya ölürsem?
Cevapla
Doğum Soruları Hamilelik Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Cagre
    Cagre Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Korkma canim olecem diye dusunme sadece bebegimi kucagima alacam diye dusun ben ilk dogumumu 20 yasinda yaptim şu an 3tane cocugum var dusuk ve aldirma olmasaydi 5 cocugum olacakti yirtilma oluyor evet ama o sanciyla onun acisini anlamiyosun dikerlerkende zaten igne vuruyorlar fazla hissetmiyosun evet dogum cok zor bana sorarsan 25 kati degil 1000kati ama gelip geciyor sonradan unutuyosun allah yardimcin olur sen hic korkma hem o dogumda olenler eskidenmis canim eskiden ebeler varmis tek ama artik doktorlar var sen olmekten korkuyosun ben cocugu oldurun istemiyorum diye bagirmistim😊 noldu sonucta şu an 3tane cocugum var hic bisey olmaz allahin izniyle

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1000 katımı keske sen yorum yapmasaydın ya :( korkudan şimdi dogurcam cocugu peki ilk cocukla 2. cocugun dogumundaki agrı bir mi ols canım

      Yorumla
    • Cagre
      Cagre
      +1 yıl

      Canim 1000kati dedim ama sonradan unutuyosun valla benim 1de 2de 3dede aynisiydi ama şu an sor unuttum bile gelip gecici bisey o zaten bebegini kucagina aldiginda bebegin gozune dogru baktiginda herseyi aninda unutuyosun dunyanin en mutlu kisisi oluyosun hic korkma kafanada takma o gunde gelir gecer hicte bisey olmaz hic korkma

      Yorumla
    • Cagre
      Cagre
      +1 yıl

      Ben esimden ayrilmasaydim bide esim isteseydi 10dtane daha dogururdum nolacak alttarafi bir kac saat sanci cekiyosun sonrada bebegini kucagina alip mutlu oluyosun

      Yorumla
    • Cagre
      Cagre
      +1 yıl

      Hem belko senin esinde yaninda olur sana destek olur ben 3undede yalnizdim

      Yorumla
    • Cagre
      Cagre
      +1 yıl

      Sen olecem diye korkuyu kafaya takma bisi olmaz sadece cocugum saglikli olsun diye dua et dogum sancisi neyki ben okadar acilar yasadimki keske onun yerine 100dogum yapsaydim canim bukadar acimazdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kıyamma canım ya dul birimisin tekmi büyütüyon cocugu ne yasadınki hem :(

      Yorumla
    • Cagre
      Cagre
      +1 yıl

      Evet canim tek birakildim neler yasamadimki canim dedimya bu acilarin yerine allah keske bana 100dogum acisi yasatsaydi dogum acisi unutuluyor ama benimkisi unutulmuyor bebegini kucagina sag salim alacaksin insallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin inş :) cnaımda üzüldüm sana ALLAH yardımcın olsun

      Yorumla
    • Cagre
      Cagre
      +1 yıl

      Birazda guldureyim seni ben dogumlarimda yalnizdim yani laf sayacak kimsem yoktu bir tanidigim kadin dogumda kocasina kufur ustune kufur etmis anadan girmis 7sulalesinden cikmis tekme tokat girismis sen de yap😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kocasını mı dövmüş dogum esnasında oha :D

      Yorumla
    • Cagre
      Cagre
      +1 yıl

      Evet kufur olarak anasindan baslamis 7sulalesine kadar sovmus yetmemis heralde ustune bide tekme tokat girismis sen yaptin bu cocugu bu aciyi sen yasattin diye😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ahahaha tam bir manyak karı :) ahahah

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • misstrella
    misstrella Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 76%
    +1 yıl

    Neden korkuyorsun ki şu güne kadar her şey normal seyrinde ilerlediyse bence korkacak bir şeyin yok :)

    0
    25 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acıyı cekicem ama cok korkuyom yırtılması falan

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Her şeyin illa ki zorlukları var ki. Acı çekeceksin ama sezaryen oldugunda acın ömür boyu kalıyor. :) Anne olmak kolay degil...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dogumdan snra güzelleşiyolarmıs dogrumu

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Eğer ki çocugun kızsa anne hamilelikte çirkinleşir, erkekse güzelliğinden bir şey kaybetmez. Dogumdan sonrada nedenini bilmiyorum ama anneye bir güzellik geliyor :) belkide sevinci güzllik olarak yansıyordur :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benmki erkek :*

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Güzelliğime güzellik katarım diyorsun :) Allah sağlıklı ve kolay bir dogum gerçekleştirmene yardım etsin :) ama korkmana hiç gerek yok.. sonuçta yırtılma olsa da saniyelik acılar onlar. Hemen müdahale ediliyor sonuçta.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      allta bir arkadas 12 saat acı cekiliyo dedi bende saniyelik biliyodum ama inş ben uykudayken dogum yaparım hissetmem :)

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Yırtılma vs anlık ama 12 saat dedigi sancı :) kimisinin sancısı uzun sürebiliyor yinede korkulacak bir şey yok yaaa al eşini yanına destekçi olarak :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o bnden cok korkuyo sanki kendi cıkartcak salak

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Allahıııım :))) onun sana destek olması lazım amaaa böyle olursa sen daha da telaşlanırsın :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kız ne destegi valla tırnaklarını yiyiyodu ogün ne yapıyon mehmet dedim hayatım korkuyom dogumdan dedi senmi dogurcan dedim hyr sen ama? dedi ee ama dedim olsun bnde korkuyom dedi destek olcagne köstek oluyon dedim...

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Heyecanlı baya aslında bu heyecanıda çok güzelde biraz fazla olması seni etkiler yoksa çok güzel yaaa her eşe nasip olmaz bu durum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok kız neresi iyi bazen doğum aklımdan cıkıyo rahatlıyom tv izlerken falan bir bakıyom mehmet bana bakıyo tırnaklarını yiyiyo bide gülüyo ogün kafasına gecrcektm kumandayıda cocugum babasız kalmasın dye korktum... gıcıklıgına yapıyo valla :) piç :)

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      hahahaha o neden o kadar korkuyo acaba :D sende tırnak yeme durumu yok değil mi? haha hafifçe vur bir şey olmaz :D:D:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bnde tırnak yeme yok oda bana acık acık sölemiyo dogum anını aklıma gtrmiyo kızcam dye banabakarak tırnak yiyio yani dogumu hatrla az kaldı demeye getiriyo hareketlerle mesaj gönderiyo bana yani? bide diyoki tıp ilerledi ölmezsin :) dedim madem tıp ilerledi ozman 2. cocugu sen dogurcan senin karnına yerlestrsinler doktorlar yumurtalıkları spermleri dedim beni ayaga kaldırma çiçekli bardaktan su içmem bide doğummu yapcam hastaneyemi gelsinler bebek görmeye beni dogum yatagındamı görsünler ıkınırken diyo kotum valla küfretti klasik türk erkeği işte :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      korktum valla birden kükredi şaka yaptım mal hemen ne ısırmaya kalkıyon dedim bdaha ben ve dogum kelimesini yanyana sölersen ozman görürsün ddi :)

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Normal tipik türk erkeği işte ne bekliyosun ya hepsi aynı :D iyi öğrenmişler dogurtmayı başka yaptıkları bir şey yok zaten :D ama keşke dogursalar ya fena mı olur :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen ya ne güzel olurdu biz güçlüyüz bayana göre dyolary ozman tek ıkınmada fırlatrlardı cocukları :)

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Güçlüyüz diyolar da en ufak griplerinde hoppp yataga ölüyorum bitiyorum demeye başlıyorlar :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen valla bunlara bsey olmaz bee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      korkma canım :)

      Yorumla
    • misstrella
      misstrella
      +1 yıl

      Aynennn erkek milleti işte :))) Sende boşuna dogumdan korkma :) allahın izniyle hiçbir şey olmaz :) o kadar insan doguma giriyor hayırlısıyla çıkıyor sende içini rahat tut hiçbir aksilik olmaz Allah'ın izniyle :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin inş kuzum amin :)

      Yorumla
    • Bukem93
      Bukem93
      +1 yıl

      Doğum konusunda bir fikrim yok ama allah mutluluğunuzu heyecanınızı eksik etmesin :) cok tatlisiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      valla davulun sesi uzaktan hoş geliyo canım yoksa kocam tam bir hanzo :D @bukem93

      Yorumla
  • Ahrazadam
    Ahrazadam Takip Et
    Yoda Yaş: 54 , eic 93%
    +1 yıl

    Gereksiz yere kendini korkutup huzursuz edme derim. hastane kosullarinda doktorlara guvenebilirsin.
    Sanci' aci ceksende Hayatini degistirecek anne olacaksin. unutma dunyanin en guclu bagidir.
    Simdiden tebrikler. esinle de dertles bu tedirginligini

    0
    0 Yorumla
  • KKTC__
    KKTC__ Takip Et
    Bilge Yaş: 46
    +1 yıl

    doğum yaparken ölenler daha çok hastanede değilde tarlada v. b. yerlerde tek başına veya bilinçsiz kişiler tarafından yaptırıldığında olur. Heralde sen doğumunu hastanede uzman hekimler ile yapacaksın. Bu yüzden korkmana gerek yok.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

48

Cevap

  • Jidotta
    Jidotta Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Korkulacak birşey yok ki, internetten sağlıklı doğum için yapılacak şeylere bakabilirsin. Doğum nasıl geçeceği birazda bebişe bağlı, kaç kilo aldın şuana kadar?

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      9 kilo cxanım

      Yorumla
    • Jidotta
      Jidotta
      +1 yıl

      9 kilo hiçbirşey değil, kuzenim 25 kilo almıştı..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oha ben cocuk zayıfmı dogr ozman amabnm daha 6 aylık yeni grdik altıya

      Yorumla
    • Jidotta
      Jidotta
      +1 yıl

      En fazla 15 kilo filan olur heralde, dediğim gibi bence korkmana gerek yok, çok nadir sıkıntı çıkıyor.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hamile olduğun için şuanda daha hassas ve duygusalsın. o yüzden korkuyosun canım. sezeryan yaptır spinal anesteziyle. hiç bişey olmaz hem ağrısını hissetmezsin. ölen insanlarda bir sıkıntı oluyo öncesinden ya da bebekte bir sıkıntı oluyor kanama bozukluğu falan. sen bu yaşına kadar olmadığını biliyosundur ayrıca sezeryanda bebek ters de gelse düz de gelse nasıl olursa olsun hemen çıkarıp alırlar. karşılaşabileceğin tek yan etki spinal anesteziye bağlı birkaç gün baş ağrısı... onu da istemiyorsan epidural anestezi yaptırabilirsin... korkma sakın şu an senin ruh halinden karnındaki minnak da etkileniyor :)

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      epidural sipinal falan anlamıyomki ben ya :/ yırtılcak orası sonucta ebn yengemle amcamın kızı dogum yaoptı 1 hafta ölü gibi yatakta yattılar hastaneyi inblettiler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sezeryan yırtığı acımıyo pek. sadece bikaç gün baş ağrısı oluyo spinal yaptırdıysan ablam yaptırdı ordan biliyorum. ben de hemşireyim kendim anlıyorum bunlardan. epidural yaptırırsan o baş ağrısı da olmaz. süt biraz geç gelebilir ilk gün gelmez belki :D yeni doğduklarında o kadar tatlı oluyolar ki süt gelmese bile del gibi memene saldırcak :D sen normal doğum mu düşünüyosun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ilk gün ne yicek cocuk ozman süt gelmiyosa pilav üstü kuru mu vercez cocuga?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :D yanına da soğan kırarsınız... mama vercen yani :) normal doğum yaparsan sütün hemen gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :) şakacı seni

      Yorumla
  • fışkiyatör
    fışkiyatör Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Hamilelikte son aylarda olur böyle şeyler sakin ol. ölüm meselesine gelirsek de doğumda ölüm olayı eskidenmiş artık en ufak aksaklıkta bile annenin hayatını riske atmamak için müdahale ediyorlar korkacak bir durum yok. ama tabi ecel o an geldiyse yapacak bir şey yok. ölüm zaten her an burnumuzun ucunda

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evtde ben ölümden degil acıdan korkuyom yırtılıyo sonucta

      Yorumla
    • fışkiyatör
      fışkiyatör
      +1 yıl

      doğru egzersizlerle yırtılma yaşamadan da doğum yapmak mümkün diye biliyorum. suda foğum tarzı bir şey düşünülebilir mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cocuk bogulmasın snra o ne kız ilk defa duyuyom prenses dogum duydumda

      Yorumla
    • fışkiyatör
      fışkiyatör
      +1 yıl

      boğulmaz neden boğulsun zaten şu an suyun içinde yaşıyor :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ama plesentayla nefes alıyo o ana kesilcek plesenta :)

      Yorumla
    • fışkiyatör
      fışkiyatör
      +1 yıl

      plasentanın içi su dolu zaten göbek bağından bahsediyorsun sanırım o da zaten bebek doğduktan sonra kesilir. yani yüzerek sudan çıktığında. zaten olimpik havuzda doğurtmuyorlar korkma 20 saniye felan suyun altında kalır :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olimpik havuzmu koptumya dogum yaparken yanıma gel güldür beni böle acımı unuturum belki :)

      Yorumla
    • fışkiyatör
      fışkiyatör
      +1 yıl

      Allah hayırlısıyla kucağına almanı nasip eder inşallah :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin canım

      Yorumla
  • berryberry
    berryberry Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    spinal anesteziyle doğum yapan ablam ve arkadaşlarımdan gözlemlediğim kadarıyla korkulacak hiçbir şey yok. gülerek konuşarak şakalaşarak doğuma girdiler aynı şekilde odaya geldiler :) tabi ki ağrısı sızısı olacak ama yavrunu kucağına aldığında duyduğun mutluluk ve gurur acıyı bastıracaktır

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      saol canım ya ben şimdi bu gazla çift dogururum korkmadan tesekkür ettim :*

      Yorumla
  • elifgvn
    elifgvn Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Birşey olmaz canım Allahin iziyle korkma yapan nasıl yapıyor kadınlar o kadar güçsüz değil merak etme yaradılış gereği güçlüyüz bak birçok sancı kadında o yüzden, ölsekte şehit gideriz böyle mertebe nasipbolmaz herkse o yüzden olabildiğince normal doğum istee korkma :) :)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bn diyomki beni bayıltsınlar öyle yaptırsınlar dogumu :/ hem siz evlimisiniz siz yasadınızmı bu anı

      Yorumla
    • elifgvn
      elifgvn
      +1 yıl

      Evli değilim annemde dahil doğum yapan birçok kişiden biliyorumm :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      peki canım tesekkür ederim

      Yorumla
    • elifgvn
      elifgvn
      +1 yıl

      Rica ederim normal doğumyap sezeryan olma elinden geldignce

      Yorumla
  • kremalıkitap
    kremalıkitap Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    netten bir şeyler okumaktan vazgeçmelisin. kendine yarattıgın bu stress bebeğine zarar biliyorsun değil mi?
    kendi kendine terapi yap kitap oku bebek hakkında dogum hakkında.

    2
    1 Yorumla
    • lllxxlll
      lllxxlll
      +1 yıl

      Gayet mantikli.

      Yorumla
  • lllxxlll
    lllxxlll Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 56%
    +1 yıl

    Dunya nufusu 7 milyar 284 milyon 283 bin. Her dogum yapan oluyor da nasil cogaliyoruz bu kadar? Kormana gerek yok. Eskiden tippin yetersiz kaldigi durumlardaydi onlar...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acıdan korkuyom

      Yorumla
  • qυeeɴ
    qυeeɴ Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    Bebeğini düşlemen gerekken sen neleri kafana takıyorsun, herşey yolundaysa boşuna evhamlanıyorsun.
    Ben Bebeğin de etkileniyor, daha olumlu güzel şeylere odaklan.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sizin yasda baya var dogum gibi bir olay yasadınızmı

      Yorumla
    • qυeeɴ
      qυeeɴ
      +1 yıl

      Yaşadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl bir acı tam olarak o an ne hissediyonuz kac dakika acıyo anlatın lütfen

      Yorumla
    • qυeeɴ
      qυeeɴ
      +1 yıl

      Ben normal doğum Yaptım canım 12 saat sürdü.
      O Acının tarifi yok, zaten bir kaç saat çekiyorsun ama ben Acıya değil bebeğime kavuşmaya odaklanmıştım ağrılarım hafiflerdi düşündükçe.
      Bak herkesin Ağrı Eşiği farklıdır , çok acıda çekebilirsin , hafif de hissedebilirsin.
      Korkma, henüz 6 aylık hamilesin doğuma kadar bunun stresini yaşarsan psikolojin kötü olur yapma kendine böyle Şeyler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ee şimdi o acının tarifi yok edimn dahada cok korkuttun bide ben dogum anında sadece bagırıyolarya 3 4 dakika acı cekiyo sandım 12 saat nedir ya :/

      Yorumla
    • qυeeɴ
      qυeeɴ
      +1 yıl

      Acı bu işte nasıl anlatayım tarif edemiyorum işte.
      Çocuk doğurmak kolay mı sanki.
      Açılmayı beklerken sancın oluyor, o doğum masasında ılındığı için bağırıyor insanlar :)
      Ya sen böyle şeylere odaklanma bak çok şükür doğum Yaptım ve yaşıyorum.
      Çok takarsan işin içinden çıkamazsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dogum masasında ılıklanmak ne? birde ilk cocukla 2 3 cocugun dogum acısı aynı mı yoksa herseyin ilki olduug gibi ilkimi cok zor oluyo

      Yorumla
    • qυeeɴ
      qυeeɴ
      +1 yıl

      Ikınmaktan bahsetmiştim.
      Benimde ilk çocuğumdu bilmiyorum diğerlerinde nasıl olur.
      Ama doğuma ve doğum şekline karar vermelisin.
      Ağrısız doğum yöntemlerini araştır istersen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      peki cok cok saolun ya bilgiler için

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Zevkten ölürken düşünecektin... :) Sen, o bebeğe bakabilir miyim, geleceği nasıl olur diye düşüneceğine acıyı düşünüyorsun... İnşaallah iyi bir anne olabilirsin pek sanmasam da... Belki çocuk, babadan yana şanslıdır.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen nerden biliyonda ben pek sanmıyon?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir de şöyle düşün. Elalemin kızları tuvalette, arabada tek başına doğuruyor. :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tamam da sen benim iyi anne olamıcagmı nerden biliyon?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hissi kablel vuku :) Korkman gereken şey, çocuğunun geleceği olmalıydı... Doğumdan korkan annelerin çoğu doğumdan sonra bebeklerini ruhsal olarak terk ediyor... Bir de eşin sana hamileyken ve henüz bir yıllık evliyken küfür edebiliyorsa; keşke biraz daha sabretseydin hamilelik için. Zor bir durum, Allah yardım etsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir de, doğumda çocuğuma birşey olur mu? telaşından çok kendi canını ve erkek olunca sana katacağı güzelliğin derdindesin... :/ Senden anne olur ama ancak kendine olur olursa... Anne olmak, erkeğin içine tam girip boşalması ve karnını şişirmesiyle olmuyor.. ;)

      Yorumla
  • sizofrenkarinca
    sizofrenkarinca Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Korkmana lüzum yok. Eskidendi o öyle doğumda ölenler falan. Doğum da sandığınız kadar korkulacak bir şey değil.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yırtılma falan ordan korkuyom sancı bide

      Yorumla
    • sizofrenkarinca
      sizofrenkarinca
      +1 yıl

      Yırtılma olmaması için doktorlar epizyotomi yyaparlar zaten

      Yorumla
  • Zerann
    Zerann Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben de duydum ama hiç şahit olmadım. Acıya gelince tüm annelerde bebeği kucağına aldıkları anda her şeyi unuttuklarını gördüm. Her şey bir yana anne olmanın insan yüzündeki yansımaları ile ilgili fotoğraflara bakın bir bence

    0
    0 Yorumla
  • birucanbirdekacan
    birucanbirdekacan Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Korkunun ecele faydası yok, hatta katkısı var. Bir gün hepimiz öleceğiz. Doğum hastane koşullarında iyi doktorlar tarafından yapılırsa, ölüm ihtimali çok düşük olur.

    3
    0 Yorumla
  • Charusihoa
    Charusihoa Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Ölümler o kadar kolay olmuyor ablacım korkmayın ölmekten korkuyorsanız yılda 365 kere ölme şansınız var değil mi? Bakın kaç 365 gün geçirmişsiniz ''BİR GÜN'' daha ölmeyeceksiniz :)

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acıdan bahsediyom ben 165 gün dogum sancısı cekmedim sonucta

      Yorumla
    • Charusihoa
      Charusihoa
      +1 yıl

      Acıdan ölenler demişsiniz sonuçta ölüm değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acının derecesini belli etmek için dedim

      Yorumla
    • Charusihoa
      Charusihoa
      +1 yıl

      O halde doğumda ölenleri düşünüp bir de kendi acınızı düşünün

      Yorumla
  • Hayatöpücüğüü
    Hayatöpücüğüü Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Son aylara doğru bu şekilde hissetmen doğal.
    Her hamile bayanda olur bu korkular.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      youtubeden bakıyom goggleden falan ölen varmıs yorumlarda okuyom adet sancıcsın 25 katıymıs

      Yorumla
  • RadyasyonluKek
    RadyasyonluKek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 47%
    +1 yıl

    Yok bir sey olmaz kasma kendini bu kadar. Daha kotu olur valla. Sezaryen falan olursun en kotu.

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benm yengem gözümün önünde dogum yapmıstı bütün hastaneyi inletti karı

      Yorumla
    • RadyasyonluKek
      RadyasyonluKek
      +1 yıl

      O zaman sen ozel hastaneye gidip sezaryen dogum yaptir. En iyisi cok korkuyorsun cunku. Evet dogum sancisi cok felaket birseymis galiba.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya nye böle dedin şimdi :( keske evlenmeseydm hamilede kalmasaydım vallahi cok pişmanım

      Yorumla
    • RadyasyonluKek
      RadyasyonluKek
      +1 yıl

      Yok yok abartma ya. Sen sezaryen yaptir. O kadar da degil. Bu kadar moralini indirme cocuga bir sey olacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      allah korusun ya... peki motive etcem kendimi

      Yorumla
    • RadyasyonluKek
      RadyasyonluKek
      +1 yıl

      Dogum kolay degil onu kabul et. Kocaman cocuk dogacak. Ama bunu da kendine asiri bir dert yapma. Guzel bir hastaneye gider o sureci iyi gecirirsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      siz yapmadınız demi doğum

      Yorumla
    • RadyasyonluKek
      RadyasyonluKek
      +1 yıl

      Yok yapmadim. Allah yardimcin olsun. Insallah bebis sag salim dogunca butun bunlari unutursun :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      adın ne senin adını koycam :D

      Yorumla
    • RadyasyonluKek
      RadyasyonluKek
      +1 yıl

      Ahaaaaha koymazsan darilirim valla bak. Ozge adım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tamam ahmet özge koycam :)

      Yorumla
    • RadyasyonluKek
      RadyasyonluKek
      +1 yıl

      Cok uyumsuz olmadi mi sence de? :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ee cocuk erkek sonucta özge koysam ilerde cocugumla dalga gecerler yumuşak diye

      Yorumla
    • RadyasyonluKek
      RadyasyonluKek
      +1 yıl

      Aynen aynen.. :D hayırlısıyla nur topu gibi bir oglun olsun, saglikli sihhatli

      Yorumla
  • Nutabella
    Nutabella Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 581 cevap paylaştı.

    Güzel düşün sağlıklı olursa dunyanin en güzel duygularindan birini yasayacaksin. Kaderinde ne varsa artık hayırlısı olsun.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amin amin allah herkese saglıklı cocuk versn

      Yorumla
  • specıal33
    specıal33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    ya ne alaka korkuyorsun ölenler varmış diye :)) yoldan karşı karşıya geçerkende ölenler var sendemi geçmiyosun yolun karşısına ölünüyor diye :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acıdan ölmek baska

      Yorumla
    • specıal33
      specıal33
      +1 yıl

      eee o acıdan ölmezsin merak etme. o acıyı hissetki doğan yavruna dört elle sarılabilsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Oyş :)) eceldir her insanın sonu ölüm olacak. Sen çoçuk doğurup anne olma hissi ile neşelen gerisi Allah kerimdir. Dua et ve af dile. Ölmek olsa bile öbür dünya çok lazim insana...

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keske benm yerime sen dogum yapsaydın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      He başka isteğin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şmdilik yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rabbim saglikli huzur verici hayırlı bir evlat olarak size nasip etsin. Ama senin korktuğuna tek senin değil hiç kimsenin çaresi yoktur. Merak etme kaderde ecel yazmiyorsa ölüm gelmez. İnsan su içerken boğulup ölüyor. ya da oturmak isterken. Dediğim gibi her şekilde ölüm gelir. Ama sen içini ferah tut çocuğunu kucagina alacak sevincli günleri say. Korkunun hiç bir seye faydası yok :D Rabbim kolaylik versin :) kız olursa adı elifnur olsun :)

      Yorumla
  • ParliaMent01
    ParliaMent01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    merak etme bişi olmaz zaten öyle bir tehlike varsa önden söylüyolar diye biliyorum tehlikeli diyolar

    0
    0 Yorumla
  • dedemizesahipçıkalım
    dedemizesahipçıkalım Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Doktorun ölme riskin olsa hamileligini sonlandirirdi ya da sezeryanla aldirtir. Korkma o yuzden. O ölenler ya evde dogum yapanlar ya da doktor ihmali

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acıdan korkuyom canım

      Yorumla
    • dedemizesahipçıkalım
      dedemizesahipçıkalım
      +1 yıl

      Aciya katlanicaksin ama cocugu dogurdugunda eline verdiklerinde ona deger diceksin :) o aciyi unutucaksin hatta. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cocugun var mı ki senin canım :)

      Yorumla
    • dedemizesahipçıkalım
      dedemizesahipçıkalım
      +1 yıl

      Hayir :D ama anlarim yani bu konuda :D ablamlardan biliyorum :D

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Birşey olmaz iyi şeyler düşün ölüm sizi her an bulabilir..

    0
    0 Yorumla
  • Reyna_Zel
    Reyna_Zel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Korkma olmaz öyle şey inşallah. eski zamanlarda olurdu. kaç yasindasin

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      25 canım

      Yorumla
    • Reyna_Zel
      Reyna_Zel
      +1 yıl

      Ooo maşallah 😊ayni yastayiz ve benim uç çocuğum var. kansizliga karesi iyi besnenirsen ve dikkat edersen hic birşey olmaz Allahin izniyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kız sen dogummu yaptın 3 cocuk var he... canım sölesen o cocuk ilk dogarken yırtılma oluyomu acıyomu sancı kac dakika sürüyo acı nasıl tam olarak tarif etsene

      Yorumla
    • Reyna_Zel
      Reyna_Zel
      +1 yıl

      Burada olmaz kiz

      Yorumla
  • mirrat
    mirrat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Psikolojik bir şey bu olayın hep kötü yönlerini dusunuyorsun hep olumlu düşün ben de yaşadım bunu hep kötü şeyler olacakmis hissi oluyordu

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sendemi dogum yaptın :)

      Yorumla
    • mirrat
      mirrat
      +1 yıl

      😊😊 yok sünnet. Olayı anla diye dedim başka örnek üzerinden. kizmiyim doğum yapcam😊😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sünnette uyusturuyolar be

      Yorumla
    • mirrat
      mirrat
      +1 yıl

      Çok aciyormus ama öyle diyorlar😊

      Yorumla
    • mirrat
      mirrat
      +1 yıl

      Millet ciyak ciyak bağırıyor ama 😀😀

      Yorumla
    • mirrat
      mirrat
      +1 yıl

      Kardeş ya da kuzenler sünnet oldumu olmayan var mı

      Yorumla
  • vanllı
    vanllı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bizim komşu vardı oda böyle korkuyordu doğumda öldü zavallı kadın

    2
    0 Yorumla
  • SavaşaHazırHükümdar
    SavaşaHazırHükümdar Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Allah babalı büyütsün o zaman bir şey olmaz adam hemen evlenir annen bu der :d

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl yani :)

      Yorumla
    • SavaşaHazırHükümdar
      SavaşaHazırHükümdar
      +1 yıl

      Gider kocan başkasıyla evlenir :d doğan çocuğunda onu annesi bilir :D

      Yorumla
  • ebrudamlaaa
    ebrudamlaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    sonuçta bebeğini kucağına alıcaksın bu kadar korkmana gerek yok :)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen yaptınmı dogumcaj-nım

      Yorumla
    • ebrudamlaaa
      ebrudamlaaa
      +1 yıl

      yok canım bekarım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olur inş bir gün sennde kuuzum

      Yorumla
    • ebrudamlaaa
      ebrudamlaaa
      +1 yıl

      inşaAllah :)

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 333 cevap paylaştı.

    Evden çıkarken bir arabanın çarpıp öldürme olasılığı veya diğer nedenler muhtemelen daha yüksek bir ölüm riski oluşturuyor.

    0
    0 Yorumla
  • mrfatbee
    mrfatbee Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Korkma... doğal yoldan doğum yap. kadın vücudu buna uygundur.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keske sen yapsaydıun bem yerime dogumu

      Yorumla
    • mrfatbee
      mrfatbee
      +1 yıl

      Tırsma. senin kemik yapınla benimki aynı değil. ben doğuramam.☺... youtube ta doğum videolarını izle. bebeğin nasıl çıktığını görür bilgi edinirsin. bebek ters ise sezeryan olacaksın zaten...

      Yorumla
  • vaniilya
    vaniilya Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Dua et bolca, korkmana gerek yok bence. Bebişi düşün, mis kokucak.

    0
    0 Yorumla
  • İyilikMeleğiniz
    İyilikMeleğiniz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Doğumda ölenler genelde durumu riskli olanlar canım sen rahat bırak kendini kasma

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acıdan korkuyom ben yaa

      Yorumla
    • İyilikMeleğiniz
      İyilikMeleğiniz
      +1 yıl

      Ee biraz katlanıcaksın canım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keske kocam dogursaydı

      Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    korkarsan sorun olur korkmazsan rahat doğum yaparsın

    0
    0 Yorumla
  • murat_1989
    murat_1989 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Korkma doktorlara sordunmu. Vajinanın büyüklüğü ya da kucuklugu onemli burada

    0
    0 Yorumla
  • Julieeett
    Julieeett Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Böyle şeyler düşünme bence bebeğini kucağına alican günleri hayal et.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kocam dahada cok korkutuyo :)

      Yorumla
  • yırtık-konvers
    yırtık-konvers Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    ya hamileyken böyle saçma şeyler düşünme olmaz bişey

    0
    0 Yorumla
  • boşvernapacan
    boşvernapacan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    çok düşük bir olasılık bence can sıkmana ile değimez

    0
    0 Yorumla
  • sea34
    sea34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 52
    +1 yıl

    Iyi düşün kötü düşüncelerin doğacak çocuk hisseder o da stres yasar

    0
    0 Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 440 cevap paylaştı.

    sabah koşusu yaparken kalp krizi geçirenler de var..
    hatta durakta otobüs beklerken araba çarpıp ölen de..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne diyon ya

      Yorumla
    • ipekyolu
      ipekyolu
      +1 yıl

      böyle mantıksız birinin ne dediğimi anlamasını beklemiyordum zaten..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende 6.5 aylık hamileyim bende korkuyorum ama yapacak bir şey yok

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vallamı :( kızmı erkekmi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkek benim ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benmde :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim erken doğum riskim var ama ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevdiginlemi evlendin görücümü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aşk evliliği yaptım ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi bari ne güzel canısı.. bu arada nye erken dogum riskin varki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sancılarım geliyor arada ya

      Yorumla
  • üçdeyincegülüyorz124
    üçdeyincegülüyorz124 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    korkma Allah yardım eder

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dogru evet ama cok korkum var keske siz dogursaydınız

      Yorumla
    • üçdeyincegülüyorz124
      üçdeyincegülüyorz124
      +1 yıl

      doğanın kanunu böyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ikinci cocugumda yumurtalıkları eşimin karnına yerleştirsinler o tasısın cocugumuzu söledim az kalsın dayak yiyiyodum uulan ben çiçekli bardaktan su içmeme bide hamilemi kalcam dyo

      Yorumla
  • endLessLowers
    endLessLowers Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    sezeryan doğum yap ozaman hem vajına bozulmasıda olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sezaryen yaptır doktorunla knuş. yoksa kalp krizinden gdrsn o kdar korkarsan

    0
    0 Yorumla
  • irmak6543
    irmak6543 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Korkma ya Allah yardımcın oluyor :)

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen evlimisin? yaptınmı dogum biliyonmu nasıl bir acı

      Yorumla
    • irmak6543
      irmak6543
      +1 yıl

      Ben evli değilim ama Allah kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklısınız tabi

      Yorumla
  • Zachriel
    Zachriel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Korkuyorsan, vurdurmayacaktın canısı. :D

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      terbiyesizleşme eşimle yaptım sonucta

      Yorumla
    • Zachriel
      Zachriel
      +1 yıl

      Tamam abartmış olabilirim ama ben haklıyım, korkuyorsan korkun geçene kadar beklemen gerekirdi. :)

      Yorumla
  • KOZMOZ135240
    KOZMOZ135240 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    kız doğum yapıp güzelleşende var onu düşün sen

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne alak ilk senden duydum

      Yorumla
    • KOZMOZ135240
      KOZMOZ135240
      +1 yıl

      ne alaka işte fark olayı iyi gözlem yapmak lazım

      Yorumla
  • Kopgell
    Kopgell Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Neydi o insanı ölümden eceli korur

    0
    0 Yorumla
  • laurapiggott
    laurapiggott Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    o zaman yapmasaydınız. o riski şimdi mi öğrendim

    0
    1 Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      öğrendin**

      Yorumla
  • gone_with_the_wind
    gone_with_the_wind Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 15,3b cevap paylaştı.

    Tıp çok ileri şu an. Korkmana gerek yok.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tıp ilerlese ne olcak o acıyı cekicem

      Yorumla
    • gone_with_the_wind
      gone_with_the_wind
      +1 yıl

      ölümden bahsetmişsin sonuçta o risk yok gibi artık.

      Yorumla
  • umtakblt
    umtakblt Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    O zaman cocugu yapmayacaktin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olur bdaha olmaz

      Yorumla
  • CasanovaMan
    CasanovaMan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    tereyağından kıl çeker gibi alırlar merak etme :)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yırtılıyo ama... keske siz dogum yapsaydınız

      Yorumla
    • CasanovaMan
      CasanovaMan
      +1 yıl

      diktirirsin nolcak kızım ya erkekler dar sever diktir mutlaka :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben acısından bahsediyom bu hala erkegin zevkinden

      Yorumla
  • felsefem
    felsefem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    korkma bişe olmaz fazla panik yapma.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keske erkeler dogm yapsaymıs

      Yorumla
  • Rmznmtl
    Rmznmtl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sezeryan bir çıkış yolu olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • nedenolduuu
    nedenolduuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sacmalama artik olum yok ilerledi tip

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beni bayıltsınler öyle yapsınlar dogum

      Yorumla
    • nedenolduuu
      nedenolduuu
      +1 yıl

      Sezeryan yaptircan o zaman ama sezeryanda iyi degil ki ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet ya göbek bırakırsa fizigim bozulur valla

      Yorumla
  • JessPinkman
    JessPinkman Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 954 cevap paylaştı.

    Bir şey olmaz korkma :)

    0
    0 Yorumla
  • Rusasigi
    Rusasigi Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Ya ölmezsen? iyi taraflarını düşün

    1
    0 Yorumla
  • Kemosabe
    Kemosabe Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Abla bak şimdi..
    Bir anda bırak

    0
    0 Yorumla
  • Victoria2
    Victoria2 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Bazen bende korkuyorum

    0
    0 Yorumla
  • Ufuk33
    Ufuk33 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    çok düşük bir ihtimal kafana takma derim

    0
    0 Yorumla
  • hatun_odun
    hatun_odun Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    bişi olmaz doktor riskli derdi

    0
    0 Yorumla
  • Basut
    Basut Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    bu riski almışsın demek bol şans şansın %50

    0
    0 Yorumla
  • Bayhukukçu1
    Bayhukukçu1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    yani öyle bir ihtimal var

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Doğum yapmaktan çok korkuyorum ya ölürsem?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Doğum yaparken ölmekten korkuyorum? 8 cevap verildi
Doğum yapmaktan korkuyorum? 10 cevap verildi
Doğumdan korkuyorum? 6 cevap verildi
Doğumdan korkuyorum? 9 cevap verildi
Doğumdan korkuyorum? 25 cevap verildi
Doğumdan çok korkuyorum? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨