Dalga geçmeyin tek merak eden kız ben olmam erkeklerin aynı anda hem çişi hem kakası gelince noluyor nasıl yapıyorlar?
ayy sorarken utandımm gizli olmak zorunda kaldımm
ayy sorarken utandımm gizli olmak zorunda kaldımm
ne olacak gidip tuvalete yapıyorlar küçük olanı yapmak için biraz eğiyorlar ve sıçramasın diye aynı sizinki gibi tabiki u eğme olayı ve küçük tuvaleti yaparken idrar kesesi eğri olduğu için erkekler biraz sola meylediyor ve üç sefer eliyle sıvazlıyo idrar kalmasın diye tabi temiz olmak isteyen böyle yapyo :)) kızların idrar kesisi dik bliyosundur zaten
elimizle aşağı doğru tutuyoruz ki dışarı sıçramasın diye. bu kadar basit yani. hem biz kaka yaparken gelende çiş de ederiz
hmm mantıklı
senin aklına takılan nedir ona da yardımcı olayım istersen? millete bakma gırgırında hepsi, bilmiyorsan anlatırız elimize mi yapışacak
ya şimdi birini ayakta birini oturarak yapmıyor musnuz? ben mi yanlış biliyorum yoksa herneyse ikisi birden gelince yapması zor olmuyor mu yoksa aynı anda gelemiyor mu? bunu merak ettim ben ama dalga geçtiler benimlee
ayakta yapmak rahat oluyor hani pantolonu soy otur filan uğraşmayı sevmiyoruz aç fermuarı tamam, ama büyüğe oturduğumuz da genel de çişimiz de gelir çünkü birbirine yakın kasları zorladığımız için idrar kesesi de boşalıyor haliyle. ereksiyonda değilsek eğer bir zorluğu olmaz ki rahatça hareket ediyor serbest haliyle
ya varya tek ciddiye alan sensin teşekkür ederim
rica ederim lafı bile olmaz, 15 yaşında iken 23 yaşında biriyle cinsellik yaşayan kızın yaptıklarına kılıf arayanlardan böyle şeyler beklemek kadar normali yok. takma kafana. Teşekkürler en iyi cevap içinde
Rica ederim :)
ya,senin bu sorunun cevabı çok basit,oturur klosete ikisinide aynı anda yapar.Ama asıl soru şu; erkekler sabah uyandıklarında ereksiyon halinde olurmuş ve aynı zamanda da fena halde çişleri gelirmiş.O durumda nasıl çiş yapacaklar asıl soru bu işte.Ben bunu merak ediyorm :)
fıskıye usulü tatlım
Soru saçma değil bence gayet mantıklı :D Hangisine odaklanıyorlar acaba, acaba s*çarken fıskiye yolunu şaşırabiliyor mu, babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi. Aahahha.
fıskiye yolunu asla şaşırmaz. babanada pasta yapmayı ben öğrettim .
Cevap
27Cevap
ya mantık olarakta insanın kakası geldimi önce onu yapar sonrada çiş yapılır insan çişini daha uzun tutar çünki ama mesela kakası geldimi altıma yaptım derler demekki tutmak zordur
Ya arkadaş yanlış bildiği için böyle bi karışıklığa sebep olmuş. O şöyle sanıyordu. Erkekler sadece ayakta işeyebilir! Fakat aslında pratik ve hızlı olduğu için biz onu seçiyoruz. Aslında hem oturarak hem de ayakta yapabiliyoruz. Aksine oturarak yapılan bizim için daha sağlıklıdır. Ayakta yapıldığı süre içerisinde zamanla PROSTATA sebep olacağını bile bile yapmaktayız
büyük aptesti yaparken küçük aptesti de yapmak son derece normal.ancak küçük aptesti yaparken büyük aptestiniz olmayabilir.yani herikisi aynı anda gelmeyebilir.
Çiş gelirken kakaya diyor az bekle bende geleceğim. Oradaki taburede kaka otururken çiş kendini dışarı bırakıyor. Ardından kaka hemen atlıyor ve çiş - kaka birbirine kavuşup mutlu bir an ortaya çıkyıor
biyolojik-fizyolojik hatta bilimsel acıdan diyim mümkündür :D
sonuca vardığımızda bu olmakta: hem işiyor ,hemde nıçıyor ne olucak :)))
Bu hangi otun hangi alkolün lan bu neyin kafası yaa ://
öf dalga geçme be merak ettim :D
Peki bu bilgi, senin ne işine yarayacak? Erkeğiz işte, bildiğin .ıçıyoruz biz..
haytım bu soylenerek anlatılack bısey deıl yanlıs anlama gıt bı yerden vıdeosunu feln bul ızle
Yanlış anlamadım ama kimsenin birşeyini görmek istemiyorum ondan soriyim dedim :)
hayır saol
sana daha kötüsünü söyliyim
kabızken ereksiyon halde işeyememek...
ne önden çıkıyo ne arkadan .s.s.
Anlamadım?
kızlarda böyle bi durum oluyor mu yani niye sordun
ama biz iki türlüsünüde oturarak yapıyoruz birşey değişmiyor ki
ayy ereksiyon halindeki kısmını mı sordun? bilmiyorum ki
bizde oturarak yapıyoruz ancak ereksiyon olursak yine yapamıyoruz
Hayatımda aklımın ucundan köşesinden kenarından böyle bir soru geçmemişti hiç.
anlamadığım kızlarda da aynı durum söz konusu değil mi. iki delik var sonuçta
biz ikisindede oturuyoruz amaa
oturup ikisini birden yapıyorsunuz değilmi, bizde oturup ikisini aynı anda yapıyoruz. ayakta işemekten bahsediyorsan, biz kolaylık olsun diye pratik diye ayakta işiyoruz. oturarakta işeyebiliriz
hıım şimdi anladıım
Aynı anda geliyor. Altımıza bırakıyoruz hepsini kokteyl oluyor.
Bazıları hem aynı anda yapabiliyor ama ben nedense yapamıyorum ikiside aynı anda geldiyse önce şarrrrr diye işerim sonra büyük olanı yaparım 😊
Ayy cevaplarken utandımm gizli olmak zorunda kaldımm.
Geliyor,ikisini de salıveriyorum.
sen nediyosun aynı anda hem acıkıyoruz hem kaşınıyoruz hem terliyoruz hem hapşırıyoruz bile yani diğer tüm yaratıklar gibi :D
gereksiz ve iğrenç bi soru kabul et:D:D ama komik
Bunu bende merak ediyordum biliyor musun!
Bir yandan osura da biliyorlarmış :((
"Osurabiliyorlarmış da" olacak o. "de" araya girmez.
hahaha:D:D:D:D
Aptal aptal konular açmayın
:)) ikisini birden yapıyoz ne var bunda.
sırayla önce birini sonra diğerini :D
Büyük varken küçük de olur genelde :)
Pantula"" salıyoruz komple..
sanki aynı yerden çıkıyorlar bunun nesi garip
ya bidakka ikisinide farklı yerlerden yapmıyor musunuz? biri ayakta diğeri değil. ikisi gelince nasıl oluyor merak ettim niye bu kadar kızdınız ya merak da mı etmeyelim :/
ya ne saçma bir soru bu!
:D:D:D:D
işerken sıçıyoruz :D
ikisini birden sal gitsin
Koyveriyor, gidiyor.
siz ne yapıyorsanız aynısını yapıyoruz
sagliksiz
kakasını yaparken boşalan bile var
ıy şaka mı yapıyosun?
ne var bunda :((
bi dakka ciddi misin?
değilim amk *
ne küfür ediyosun yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar