Arkadaşlar, işten eve gelince sizi de mi uyku tutuyor?

Arkadaşlar, işden eve gelince sizide mi uyku tutuyoooo? ya ben bıktımmmmmmmmm...4de yatıyorum 9da falan uyanıyorum...ruh gibi geziyorum ortalıkda...kendimde olamıyorum..siz de benim gibisini mi?
Arkadaşlar, işten eve gelince sizi de mi uyku tutuyor?
Cevapla