mallığımdan içtim kek yapıyorduk bardağa koymuş bir yudum aldım güldü eğlendin mi dedim evet dedi bende diktim
help me kus diyorlar :(
@Angelicious_
hadi kendinize iyi bakın ben ölürüm bu gün gidiyorum hastaneye
Ne yaptın sen sweetie !!!
Hemen kus ve ardından soda gibi bişey iç :P
Off annem sen nasıl bir aşıksın ya ! Deliii XD ^_^
Saçmalama hastanelik bir durum yok. Kusmaya çalış, olmadı koy kafanı yat. Ölmezsin.
Hahahahah memlekette mal kitligi mi var al işte git parmakla kendini de kus rahatla :):):)
Hastaneye git kusturan bir şeyler verirler içince kusar rahatlarsın.
Cevap
2Cevap
Aşık mısın ya bir git hastaneye felan dokunmuş olabilir
40 yılın başı sevgili bulursan böyle olur. Kusmaya bak kustur kendini bişey olmaz.
Yağı neden içtin iyimisin sen
Sevgilinde sana şu an madalya taktı dimi kalk git banyoya olmazsa hastaneye git
1 dakika bile beklemeden birşey yap
Acilen kus
parmak at ağzına kusmaya bak
aynen git şakaya gelmez bu işler. geçmiş olsun
gittin mi iyi misin şimdi?
heh geçmiş olsun
Kanka midemi bulandırdın !
Geberme sakın. Ben geberticem seni kanka ! :/ :/
Bir kezzy vakası daha, geçmiş olsun.
Ya çabuk git. Deli misin*
Ay iyi korkuttun. :D
Git mideni yıkat bir an önce
ölmediğne şükret ne diyim :D
saçmalık yaptıgın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar