Roaccutane kullaniyorum hicbir gelisme yok acaba ise yaramayacak mi lutfen cevap?

Arkadaslar merhaba, bugun tam olarak 3. Ayimin ilk gunu roaccutane maceramda, internetten okudugumda herkes yan etkilerinden yakinkiyor yok iste cildim dokuldu kurudu vs... Arkadaslar ben hicbir yan etkisini ciddi sekilde yasamadim dudak kurumasi disinda. onun disinda bugun 3. Ayimin ilk gunu yuzumde bir degisim oldugunu dusunmuyorum insanlar 2. Aydan sonra duzeliyor vs diyorlar bu yani zaten en basindan beri asiri derecede sivilcem yoktu ama yinede vardi bayagi ama hala kesin net bir tablo yok ortada arkadaslar bu arada gunde 40 mg aliyordum artik 50 mg'a cikarttim.. lutfen kullananlar benle deneyimlerini paylasabilirler mi cok sevinirim simdiden tesekkurler her sey gonlunuzce olsun
Roaccutane kullaniyorum hicbir gelisme yok acaba ise yaramayacak mi lutfen cevap?
Cevapla