Kurşun döktürdükten sonra neden bunların yapılması istenir? Ne yapmalıyım?

Öncelikle kurşun döktürmemiş veya kurşuna inanmayan kişiler yorum yapmasalar sevinirim. Sorum şu;kurşun döktürülür ve ondan sonra 3 gün veya bir hafta boyunca rüyalarının yazılması istenir. Geri gelirsin falcıya ya da medyuma ya da teyzeye her ne ise, ona rüyalarını anlatırsın... peki gitmesek anlatmasak ne olur, dökülen kurşunun etkisi geçersiz mi kalır. Çünkü gittiğime pişman olup tövbe ettim bir daha gitmeyeceğime dair, insan nefsi işte.. gitmek istemiyorum ama bir yandan da eski ruhsal bozukluk halime geri dönerim diye korkuyorum... Döktürenler gittilermi, gitmediler mi... gitmedilerse başlarına birşey geldi mi? rüyalar neden isteniyor? ya eskiden kötü olursam, ne yapmalıyım? Yardım edin ciddi cevaplar... ve lütfen kurşuna inanmayan yazmasın...
Güncellemeler
+1 yıl
Ben size onu mu sordum a Akıllılar! atlamalar...
Kurşun döktürdükten sonra neden bunların yapılması istenir? Ne yapmalıyım?
Cevapla