Öncelikle kurşun döktürmemiş veya kurşuna inanmayan kişiler yorum yapmasalar sevinirim. Sorum şu;kurşun döktürülür ve ondan sonra 3 gün veya bir hafta boyunca rüyalarının yazılması istenir. Geri gelirsin falcıya ya da medyuma ya da teyzeye her ne ise, ona rüyalarını anlatırsın... peki gitmesek anlatmasak ne olur, dökülen kurşunun etkisi geçersiz mi kalır. Çünkü gittiğime pişman olup tövbe ettim bir daha gitmeyeceğime dair, insan nefsi işte.. gitmek istemiyorum ama bir yandan da eski ruhsal bozukluk halime geri dönerim diye korkuyorum... Döktürenler gittilermi, gitmediler mi... gitmedilerse başlarına birşey geldi mi? rüyalar neden isteniyor? ya eskiden kötü olursam, ne yapmalıyım? Yardım edin ciddi cevaplar... ve lütfen kurşuna inanmayan yazmasın...
Güncellemeler
+1 yıl
Ben size onu mu sordum a Akıllılar! atlamalar...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar