Diğer Aşağıda Fotoğraftaki Sivrisinek Isırığı Neden Böyle Olduyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Olduyor değil, " Oluyor? "Yanlış yazdım 😅 Güncellemeler+1 yıl 🦟 → Bu sivrisinekBuda benim tabancam → 🔫🦟 🔫 😤 👕 👖 👟👟 Aşağıda Fotoğraftaki Sivrisinek Isırığı Neden Böyle Olduyor? Cevapla Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Peynirciyim Takip Et Yoda Yaş: 102 , eic 99% +1 yıl Bir nevi zehir bırakmış. Meme ucu gibi nasıl kabarmışş. Dayanabilirsen sıcak birşeyle dağla ve kremle. 1 32 Yorumla Soran +1 yıl He ya dimi nasılda kabarmış 🥲 Yorumla Peynirciyim +1 yıl Batıyor mu, acıyor mu değince Yorumla Soran +1 yıl Acıyor ve değince kaşıntı başlıyor. :/ Yorumla Peynirciyim +1 yıl Sıcak birşeyle dağla dediğim gibi Yorumla Soran +1 yıl Tamam. Yorumla Peynirciyim +1 yıl Çığlık atacaksın 😄 Yorumla Soran +1 yıl şu an çığlık atasım var, evde kimse olmasa 😂 Yorumla Peynirciyim +1 yıl O kadar mı batıyor 😅😂Gece herkes uyuyunca yap bari, gerçi o da yanlış anlaşılır shshsh Yorumla Soran +1 yıl Tamam, Aslında kaşınması çok gıcık acımaktansa 😂😅 Yorumla Peynirciyim +1 yıl Tam olarak neresi burası, kokun mu? Yorumla Peynirciyim +1 yıl Kokun ne ya ahaha kokun buraya gelmiyor 😂Kolun mu Yorumla Soran +1 yıl Ayak bileğim :/ Yorumla Soran +1 yıl ve kol dirseğimin biraz yukarısında da var. Yorumla Peynirciyim +1 yıl Herkesin duyguları delik deşik olur, senin bedenin ahahah Yorumla Soran +1 yıl Kolumu ısırdı sivrisinek 😅:/ Yorumla Peynirciyim +1 yıl Zaten sıcak ve sıkılıyoruz, bir de sivrisinekler.. Uf be Yorumla Soran +1 yıl He ya dimi 🦟🔫😤 Yorumla Peynirciyim +1 yıl Tenin de pek hassasmış sanki 😅 Yorumla Soran +1 yıl He arada oluyor her zaman değil bu sivrisinek ısırdında Yorumla Peynirciyim +1 yıl Özellikle belli biri herhal 😄 Yorumla Soran +1 yıl Eyvallah 😄 Yorumla Peynirciyim +1 yıl Geçmiş olsun Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla Peynirciyim +1 yıl Acısı geçmezse yaz 😄 Yorumla Soran +1 yıl Tamam yazarım 😄 Yorumla Peynirciyim +1 yıl Zabaakadar buradayık 😂 Yorumla Soran +1 yıl Zabahğaaa kadarrrr Yorumla Peynirciyim +1 yıl Hiç uykum yok, zaten dolunay var shsjks Yorumla Soran +1 yıl mkdkdlsnxlskls Yorumla Peynirciyim +1 yıl Sonunda kendimi ifade edebildim 😅😄 Yorumla Soran +1 yıl NDLJDLKLLFLLSUIFLDNCK Yorumla Peynirciyim +1 yıl Yavaş gül zaten hornyim shahahBu isimde nick vardı eskiden 🤣 Yorumla
SugarBigboy187 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Sinek ısırığı değil o iltahap almi ya iğne var iicne ya da kıymık bişey iltaha olmuş o 2 4 Yorumla Soran +1 yıl Bilgi için teşekkürler, sivrisinek ısırığı gibi kaşınıyor, dezenfekte edilmiş bir iğne ile olur. Yorumla SugarBigboy187 +1 yıl İltahap kaşınır zaten temizle Yorumla SugarBigboy187 +1 yıl Dikajt et Yorumla Soran +1 yıl Tamam teşekkürler Yorumla
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl erkek meme ucuna benziyor 1 2 Yorumla Soran +1 yıl He ya insanlar yanlış anlıcak 🦟🔫 Yorumla Soran +1 yıl Bıhtım sivrisineklerden 😤😀🤡 Yorumla
Naisseme Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Alerjik sıvı bırakmış, antihistaminik içmen lazım 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Tamam çok teşekkür Yorumla Soran +1 yıl -ler eki unttum 😅Bu sitede de düzeltemiyoruz cevabı be 😃🤙🏻 Yorumla Naisseme +1 yıl Hiç önemli değil hanımefendi rica ederim 👍🌹 Yorumla
Algsa2 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Çünkü sivrisinek ısırıgına karşı vücüt tepki gösterüyor 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ay patlatsana kız ben hayatta duramam 1 23 Yorumla Soran +1 yıl Bende patlatmak istiyorum ama korkuyorum 😅 Yorumla tyuwert +1 yıl Bende de var patlatsan çok iyi olur yetişemiyorum belimde 😂 Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Valla ben çok seviyorum patlatayım getir patlatayım 🤣 Yorumla tyuwert +1 yıl Sen patlatma boş ver iz yapar pişman olursun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Belinde zaten iz kalsa nolcak severim ben o izlerini Yorumla tyuwert +1 yıl Yok ben soruyo sorana dedim tam olarak nereye geliyorum heyecanlı 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bana söylüyorsun sandım Bana gel işte 🤣 Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert Tamam, napayım bende iyileşmesini bekleyeyim. 😀 Yorumla tyuwert +1 yıl Ellerini yıka geleyim nerde buluşalım Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert yok saol ben haletçemm Yorumla tyuwert +1 yıl Yok sen değil gel diyen baya karıştı buralar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Puhahhahaha 🤣🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂😂 Yorumla tyuwert +1 yıl Neyse kendi işimi kendim yaparım siz gülün Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert tamam JCPWFKHDŞDJW Yorumla tyuwert +1 yıl Sinek ıssırmasın diyemi uyumuyorsun uyusana Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert şimdi 1 saat felan nöbet tutyom öyle yatcam 😴 Yorumla tyuwert +1 yıl İyi geceler Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert ahahaha😂😀 Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert tatlı rüyalar 😴🌌 Yorumla tyuwert +1 yıl Rüyya göremiyorum ki ben sizede Yorumla Soran +1 yıl @tyuwert teşekkürler coxyzğyvndodöşaşs Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. sineğe sormalı 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Naptın sivrisinek bana😂 Yorumla scorpion026 +1 yıl nımıssız sinek :D Yorumla Soran +1 yıl 😂 Yorumla scorpion026 +1 yıl :D :D Yorumla
Paranoyak-Maan Takip Et Master Yaş: 33 , eic 88% +1 yıl Diğer konusunda 798 cevap paylaştı. İltihap kapmış gibi sanki. 1 0 Yorumla
Kibar4154 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Kaşımışsın 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Genelde kaşımamaya özen gösteririm ama yanlışlıkla farkında olmadan biraz kaşımış olabilir ama o kadar çok değil yani. Zaten genelde kaşıyınca fark edebiliyoruz 😄 Yorumla Kibar4154 +1 yıl Su toplamış elleme Yorumla Soran +1 yıl Tamam teşekkürler 😄 Yorumla
ozgrttncu22 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Seni ne ısırdı böyle baya şiş 1 18 Yorumla Soran +1 yıl Evde sivrisinekten başka ne olabilir ki 😅😂Ahh sivrisinekler.. Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Yok kötü anlamda denedim Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl İltihaplı gibi geldi Yorumla Soran +1 yıl Anladım ne demek istedini zaten kötü anlamda anlamadım 😁Hmm.. olabilir. Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Geçmiş olsun minik Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Ne demek Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Tabancaya bak😅 Yorumla Soran +1 yıl Sivrisinek kendi kaşındı 😂 Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Tam miniksin he Yorumla Soran +1 yıl 🦟🔫 Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Su tabancası ile sık köpüklü yap Yorumla Soran +1 yıl ya da fısfıslı şişe 😄 tamam denerim 🙂 Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Şaka yapıyorum ev kirlenir köpük filan Yorumla Soran +1 yıl Bende şaka yaptım sjsjsj Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Kendine yağ sür ısırmaz Yorumla Soran +1 yıl Tamam XNLSNDLSNDNX Yorumla ozgrttncu22 +1 yıl Sjkakhsjsklsj Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sivilce o ya 1 8 Yorumla Soran +1 yıl O nasıl sivilce yaw sivrisinek ısırığı gibi kaşınıyor 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama sivilceye benziyor 😅 Yorumla Soran +1 yıl He ya insan şaşırtıyor 😅😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öpiyim geçsin 😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Yok insanın kendi tükürüğü şimdi daha faydalıdır ben öperim sivrisinek ısırını😅😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tükürücem demedim öpüyim dedim 😂 Yorumla Soran +1 yıl E bende, " Ben öperim " dedim 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok insanın kendi tükürüğü şimdi daha faydalıdır ben öperim sivrisinek ısırını😅😂Sen tükürük falan kariştirdin işin içine 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bir nevi zehir bırakmış. Meme ucu gibi nasıl kabarmışş. Dayanabilirsen sıcak birşeyle dağla ve kremle.
He ya dimi nasılda kabarmış 🥲
Batıyor mu, acıyor mu değince
Acıyor ve değince kaşıntı başlıyor. :/
Sıcak birşeyle dağla dediğim gibi
Tamam.
Çığlık atacaksın 😄
şu an çığlık atasım var, evde kimse olmasa 😂
O kadar mı batıyor 😅😂
Gece herkes uyuyunca yap bari, gerçi o da yanlış anlaşılır shshsh
Tamam, Aslında kaşınması çok gıcık acımaktansa 😂😅
Tam olarak neresi burası, kokun mu?
Kokun ne ya ahaha kokun buraya gelmiyor 😂
Kolun mu
Ayak bileğim :/
ve kol dirseğimin biraz yukarısında da var.
Herkesin duyguları delik deşik olur, senin bedenin ahahah
Kolumu ısırdı sivrisinek 😅:/
Zaten sıcak ve sıkılıyoruz, bir de sivrisinekler.. Uf be
He ya dimi 🦟🔫😤
Tenin de pek hassasmış sanki 😅
He arada oluyor her zaman değil bu sivrisinek ısırdında
Özellikle belli biri herhal 😄
Eyvallah 😄
Geçmiş olsun
Teşekkürler
Acısı geçmezse yaz 😄
Tamam yazarım 😄
Zabaakadar buradayık 😂
Zabahğaaa kadarrrr
Hiç uykum yok, zaten dolunay var shsjks
mkdkdlsnxlskls
Sonunda kendimi ifade edebildim 😅😄
NDLJDLKLLFLLSUIFLDNCK
Yavaş gül zaten hornyim shahah
Bu isimde nick vardı eskiden 🤣
Sinek ısırığı değil o iltahap almi ya iğne var iicne ya da kıymık bişey iltaha olmuş o
Bilgi için teşekkürler, sivrisinek ısırığı gibi kaşınıyor, dezenfekte edilmiş bir iğne ile olur.
İltahap kaşınır zaten temizle
Dikajt et
Tamam teşekkürler
erkek meme ucuna benziyor
He ya insanlar yanlış anlıcak 🦟🔫
Bıhtım sivrisineklerden 😤😀🤡
Alerjik sıvı bırakmış, antihistaminik içmen lazım
Tamam çok teşekkür
-ler eki unttum 😅
Bu sitede de düzeltemiyoruz cevabı be 😃🤙🏻
Hiç önemli değil hanımefendi rica ederim 👍🌹
Çünkü sivrisinek ısırıgına karşı vücüt tepki gösterüyor
Ay patlatsana kız ben hayatta duramam
Bende patlatmak istiyorum ama korkuyorum 😅
Bende de var patlatsan çok iyi olur yetişemiyorum belimde 😂
@tyuwert 😂
Valla ben çok seviyorum patlatayım getir patlatayım 🤣
Sen patlatma boş ver iz yapar pişman olursun
Belinde zaten iz kalsa nolcak severim ben o izlerini
Yok ben soruyo sorana dedim tam olarak nereye geliyorum heyecanlı 😂
Bana söylüyorsun sandım
Bana gel işte 🤣
@tyuwert Tamam, napayım bende iyileşmesini bekleyeyim. 😀
Ellerini yıka geleyim nerde buluşalım
@tyuwert yok saol ben haletçemm
Yok sen değil gel diyen baya karıştı buralar
Puhahhahaha 🤣🤣🤣
😂😂😂
Neyse kendi işimi kendim yaparım siz gülün
@tyuwert tamam JCPWFKHDŞDJW
Sinek ıssırmasın diyemi uyumuyorsun uyusana
@tyuwert şimdi 1 saat felan nöbet tutyom öyle yatcam 😴
İyi geceler
@tyuwert ahahaha😂😀
@tyuwert tatlı rüyalar 😴🌌
Rüyya göremiyorum ki ben sizede
@tyuwert teşekkürler coxyzğyvndodöşaşs
sineğe sormalı
Naptın sivrisinek bana😂
nımıssız sinek :D
😂
:D :D
İltihap kapmış gibi sanki.
Kaşımışsın
Genelde kaşımamaya özen gösteririm ama yanlışlıkla farkında olmadan biraz kaşımış olabilir ama o kadar çok değil yani. Zaten genelde kaşıyınca fark edebiliyoruz 😄
Su toplamış elleme
Tamam teşekkürler 😄
Seni ne ısırdı böyle baya şiş
Evde sivrisinekten başka ne olabilir ki 😅😂
Ahh sivrisinekler..
Yok kötü anlamda denedim
İltihaplı gibi geldi
Anladım ne demek istedini zaten kötü anlamda anlamadım 😁
Hmm.. olabilir.
Geçmiş olsun minik
Teşekkürler
Ne demek
Tabancaya bak😅
Sivrisinek kendi kaşındı 😂
Tam miniksin he
🦟🔫
Su tabancası ile sık köpüklü yap
ya da fısfıslı şişe 😄 tamam denerim 🙂
Şaka yapıyorum ev kirlenir köpük filan
Bende şaka yaptım sjsjsj
Kendine yağ sür ısırmaz
Tamam XNLSNDLSNDNX
Sjkakhsjsklsj
Sivilce o ya
O nasıl sivilce yaw sivrisinek ısırığı gibi kaşınıyor 😅
Ama sivilceye benziyor 😅
He ya insan şaşırtıyor 😅😂
Öpiyim geçsin 😂😂
Yok insanın kendi tükürüğü şimdi daha faydalıdır ben öperim sivrisinek ısırını😅😂
Tükürücem demedim öpüyim dedim 😂
E bende, " Ben öperim " dedim 😂😂
Yok insanın kendi tükürüğü şimdi daha faydalıdır ben öperim sivrisinek ısırını😅😂
Sen tükürük falan kariştirdin işin içine 😂