Gebelikte fibrinojen yüksekliği?

Merhaba, ben polikistik over hastasıyım. Kendiğimden tedavi görmeden evlenince hemen hamile kaldım. Polikistik over hastası olduğum İçin doktorum 2 Li taramamı riskli gebelik kısmında yapmamı istedi. Bugün 2 Li tarama İçin kan verdim fibrinojen değeri 193-412 referans aralığında normal değerlen benim değerim 427 çıktı büyük bi sorun teşkil eder mi? Bilen yazsın lütfen çok endişeliyim.

Gebelikte fibrinojen yüksekliği?
Cevapla