Regl + ishal + terleme yaşayan oldu mu çok fenayım ne yapmalıyım bilmiyorum?

Kızlar Bir Adım ÖnKızlar bir adet olmuşum bir adet olmuşum öyle böyle değil kaç senedir regl dönemlerim sancılı geçer hastanelik olurdum ama bu çok farklıydı ama bu bambaşkaydı apandisit sancısından daha beterde olanlar bilir kesinlikle doğum sancısından bile kötü olduğunu düşünüyorum ilk defa böyle oldum üstelik reglimin 3. Günü hastaneye gidecek mecalim olmadığı için evde kendi kendime geçmesini bekledim kasıklarıma havlu sıkıştırdım erkek arkadaşım sıcak su torbası hazırladı ishalde oluyorum üstüne birde tuvaletten çıkamıyorum ki hastaneye gideyim gidersem Allah korusun altıma falan ederim diye çok korkuyorum çünkü ishalden tutamıyorum kendim şu an biraz iyiyim ne yapmam lazım yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Reglim bitti ama karnım cok kötü ağriyor ve ishalim devam ediyor ne yaptıysam gecmedi
Regl + ishal + terleme yaşayan oldu mu çok fenayım ne yapmalıyım bilmiyorum?
Cevapla