Yok sanmam. Geçmiş olsun bu arada. Bazı ampüller biz kıramayalım diye tasarlanmış resmen. Bir antihistaminiği kırarken elimde patlamıştı (avil değil). Bir de ellerin ıslakken sakın ampül kırmayı deneme.
Ne demek :) Bir dahakine baş parmağınla ampülün ucunu kavra ve dışarı doğru çek. Ellerin mutlaka kuru olsun. Bir şey de yoktur elinde, pansuman yap geçer, korkma
gereksiz eleştiri değil bu... akli melekeri yerinde olan biri kendi parmağına bakarak durum hakkında ilk tespitleri kolayca yapar.. meslek ve eğitim gerekmez bunun için.. ama ampul falan deyince de atar damar vs ayırt edebiliyor olman lazım. nargile kafeden direkt ampul tutacak noktaya geçmedin sanırım
Yaraya bakarak tek başıma tespit yapamam, yapılmasını da önermem. Burada benden daha bilgili ve tecrübeli olan insanların fikirlerini almak istedim, en hastaneye gidene kadar. Akli melekleri yerinde olan, ciddiye alabileceğim insanlar da gayet nazik bir şekilde fikirlerini söylediler. İyi geceler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yok sanmam. Geçmiş olsun bu arada. Bazı ampüller biz kıramayalım diye tasarlanmış resmen. Bir antihistaminiği kırarken elimde patlamıştı (avil değil). Bir de ellerin ıslakken sakın ampül kırmayı deneme.
Röntgen çektirebilirsin acile inip (hastanedeysen)
Değilim maalesef teşekkür ederim bu arada
İlacın adı neydi ki
Ağrı kesiciydi bilmiyorum ilacın adini
Diklorondur. Oysa kolay kırılıyo. Dikkatli ol bi dahakine :)
Evet şimdi hatırladım. Çok teşekkür ederim yorumun için, en düzgün yorumdu:)
Ne demek :) Bir dahakine baş parmağınla ampülün ucunu kavra ve dışarı doğru çek. Ellerin mutlaka kuru olsun. Bir şey de yoktur elinde, pansuman yap geçer, korkma
Uyarını dikkate alacağım:)
Aynısı benim stajsa başıma geldi paramedik mezunuyum kıbrısta hastanede stajda ilaç. ampülünü kırarken büyük elimi kestim dikiş atıldı sonra pamukla açıp serum setliyorum artık
kesik yerde cam parçası kalmadı ise, kanda durdu ise sorun olmaz..
mikrop kaptırmamaya dikat et.
Hemşire hanım bizemi soruyorsun senin bilmen lazım bunu olmadı rotgen cek
ampul kıran birinin biraz sağlık bilgisi olmasını bekliyor insan ister istemez..
Ben daha birinci sınıfım ve insanlara müdahale etmiyorum. Ampulü kolay kırdığım için arkadaşım rica etti. Lütfen gereksiz eleştiri yapmayın.
gereksiz eleştiri değil bu... akli melekeri yerinde olan biri kendi parmağına bakarak durum hakkında ilk tespitleri kolayca yapar.. meslek ve eğitim gerekmez bunun için.. ama ampul falan deyince de atar damar vs ayırt edebiliyor olman lazım. nargile kafeden direkt ampul tutacak noktaya geçmedin sanırım
Yaraya bakarak tek başıma tespit yapamam, yapılmasını da önermem. Burada benden daha bilgili ve tecrübeli olan insanların fikirlerini almak istedim, en hastaneye gidene kadar. Akli melekleri yerinde olan, ciddiye alabileceğim insanlar da gayet nazik bir şekilde fikirlerini söylediler. İyi geceler.
bizim kızların coğrafi etiketi alınmalı ya.. bu coğrafyaya has bir trip.
Ampul görünce bende sinirleniyorum :d
Artistlik yaparsan olacağı bu
Yapmaya calistiginiz her düzgün şey size artistlik olarak geliyorsa beni de böyle görmeniz normal
acile gitseydin
Uzak
enfeksiyon kapma riski olabilir
Hemşire misin sen