Ampul kirarken parmağımı çok derin kestim bir şey olur mu?

İğne hazırlıyorduk ampulü kırayım derken paramparça oldu ve baş parmağımı baya derin kesti hemen suya tuttum içinde cam kalmış midir
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sağlık çalışanı değilim arkadaşlar
Ampul kirarken parmağımı çok derin kestim bir şey olur mu?
Cevapla