Labelladan alacaktım aslında iyi diyorlardı batıyo falan diye yorum okudum biraz vazgeçtim bildiğiniz gerçekten iyi bir marka var mı
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Labella ölü balık gibi gösteriyor instagram fotolarına aldanma. Anesthesia, solotica , El'amore öneririm
Armaoptikteki lenslerede bakabilirsin
Armaoptik kötü baya onu biliyorum elamoremi baksam yaa acaba
Numaralı kullanıyorum ben tam oturuyor güzel gösteriyor
Ya benim gözüm bozuk değil aslında süs amaçlı alacağım kesin iyimi bu elamore
Numaralısı evet ama her rengi değil ben paradise ve yeşil renkte olanları beğenmiştim Tek şişe satılıyor iki tane alman gerek. Olmadı bir tane al ilk beğenmezsen daha fazla paran gitmemiş olur hem
La bella kullandim, al hic de batmiyor... sakin internetten instagramdan falan alayim deme... cakma lensler var... gozunu kaybedersin
Tamam ama labellanın şubesi yok benim bulunduğum şehirde İnternetten almak zorundayım pahalıya labellanın ana sayfasından alsam kötü müdür
Orijinal sayfasi olsun, sorun olmaz... la bella kalitelidir gozlerine zarar vermez...
Anti depresan kullanmaya başladım 1 pakette iki tane var ya 1 tane bitti diğeri iki tane içmiştim bugün içmedim çünkü aşırı uykum var halsizligim var iki 3 gün sonra adet olcam ondan mi bilmiyorum ama şu dalak kısmı nefes alınca ağrıyor 1 ay önce kan tahlili yaptım sağlık ocağında bisi çıkması lösemi değilimdir dimi anti depresan çok uyku halsizlik yapar mi kolunu oynatxam hakim yok rüyada gibiyim bi de boşluğum şişlik hissi var Boğazımda faranjit olduğu için lenf şişmesi ve faranjit olmuş bide salıncakta sallanırken arkadaşım itti boynum hızla arkaya gitti öne geldi kopcsk sandim 2 ay geçti basım dönüyor ağrıyor ya ben dün sol dalagimin orada siyah tümör parçası hayal ettim sonra ağrı girdi vücuduma gece agriodu sabah kalktım aciyo hala tümör mu cikti acaba arkadaşlar birde benim 2 aydır falan basım sallaniyo dönüyo beyinde tümör ilk evrede nasıl olur arkadaşlar ilk evre beyin kanseri nasıldır ne belirtisi var sürekli basimin altına üstüne yanina ağrılar giriyo botnjmla alakalı mi acaba
@Alaradenizz canim benim bak ciddiye al soylediklerimi... uzuldum anlattiklarina... sende PANIK ATAK var... cok bariz.. fiziksel olarak hicbir rahatsizligin yok...
Salıncakta sallaniodum arkadaşım salıncağı itti Kafam hızla arkaya gitti boynum sonra öne geldi 2 ay sonra basım agrdi döndü hep oturuyorum sallaniyo sanki işte kafamın üstüne altına ağrı giriyor beynimde tümör olabilir mj
@Alaradenizz bundan dolayı beyninde tümör olması imkansız... boyun ve omurilikteki yaralanmaların nörolojik sebepleri olabilir... beyin ve sinir cerrahına gözük... ama eminim tümör yok... için rahat olsun... çok kolay git doktora için rahatlasın hemen mr çekilir ve öğrenmiş olursun bir şey olmadığını. Hangi şehirdesin? Şehir hastanesi var mı?
Göz ölçüm fişini atabilirmisin? Ona göre lens önerisi yapabilirim.
Anti depresan kullanmaya başladım 1 pakette iki tane var ya 1 tane bitti diğeri iki tane içmiştim bugün içmedim çünkü aşırı uykum var halsizligim var iki 3 gün sonra adet olcam ondan mi bilmiyorum ama şu dalak kısmı nefes alınca ağrıyor 1 ay önce kan tahlili yaptım sağlık ocağında bisi çıkması lösemi değilimdir dimi anti depresan çok uyku halsizlik yapar mi kolunu oynatxam hakim yok rüyada gibiyim bi de boşluğum şişlik hissi var Boğazımda faranjit olduğu için lenf şişmesi ve faranjit olmuş bide salıncakta sallanırken arkadaşım itti boynum hızla arkaya gitti öne geldi kopcsk sandim 2 ay geçti basım dönüyor ağrıyor ya ben dün sol dalagimin orada siyah tümör parçası hayal ettim sonra ağrı girdi vücuduma gece agriodu sabah kalktım aciyo hala tümör mu cikti acaba arkadaşlar birde benim 2 aydır falan basım sallaniyo dönüyo beyinde tümör ilk evrede nasıl olur arkadaşlar ilk evre beyin kanseri nasıldır ne belirtisi var sürekli basimin altına üstüne yanina ağrılar giriyo botnjmla alakalı mi acaba
@Alaradenizz sende büyük ihtimalle panik atak kaygı bozukluğu var! Bu hastalar genelde bir anda panik krizi geldiğinde kalp krizi geçiriyorum, beynimde tümör var vb ağır hastalıklara yakalandığını düşünür ama hiçte öyle olmaz.
Ya bisi dicem mide asitim sürekli boğazıma kadar gelip orada duruyo mide türlüsünden mi bilmiyorum faranjit ve lenf şişmesi var bohazimda lenf kanserine doner mi
Hiç bilmiyorum onu one
@Alaradenizz lenf kanseri olsan zaten emin olurdun kanser o kadar kolay bisey değil! Mide asitin ağzına geliyor ise ya psikolojik ya da yediğin besinlere dikkat et sağlıklı beslen mide asit dengen bozulmuş bir de psikoyatriden bir randevu al sende hastalık hastalığı var
Salıncakta sallaniodum arkadaşım salıncağı itti Kafam hızla arkaya gitti boynum sonra öne geldi 2 ay sonra basım agrdi döndü hep oturuyorum sallaniyo sanki işte kafamın üstüne altına ağrı giriyor beynimde tümör olabilir mj
Benimde lense alerjim vardi tekrar doktora gidicegim bilgisi olan var mi busekilde olan
biofinity iyidir, her yerde bulunmuyor artık sanırım. ben şimdi air optix hydraglyde kullanıyorum aşırı rahat hiç batma yanma yapmadı bende
Bulamadım orayı peki İnternetten değil elden almaya gitsem bulunduğum şehirde iyimidir onlar
bu söylediklerim en iyileri, optikçi de aynısını söyler zaten. dediğim gibi biofinity temin sıkıntısı var artık ama air optix çok rahat bulabilirsin
Anladıms
Bende alıcam begendigin bir yer olursa bende bakarim
Tamam😅
Acuvue Oasys'ten şaşma
Benim de lensim bu fakat sanırım kendisi numarasız renkli lens istiyor.
@pembehipopotam yazarsa yardımcı oluruz :)
@pembehipopotam evet nerden alabilirim
Nereden alabilirim numarasız süs amaçlı renkli lens elamore güzelmi
Kesinlikle instagram üzerinden alma. Lensmarket. com tarzında sitelerden al oralarda da var. Ama instagram asla güvenilir değil bu konuda. Söz konusu gözleriniz
@pembehipopotam çoğu instagram fenomeni falan ordan alıyor ne bileyim güzel diyorlar kullanıyorlarda
Fenomenler bundan ücret alıyor. Ona göre değerlendir.
Hepsi belli bir yerden sonra batıyor
Çünkü lenslerin süresi var.
Ben yıllık alacağım zaten
İzmir de bir arkadaş var buralarda isen
Hayır maalesef
Renkli? Numarali numarasız?
Yani ben yeşil ya da mavi istiyorum numarasız gözüm bozuk değil süs amaçlı takacağım
Hmm o zaman bilmiyorum ama labella tavsiye etmiyorum 2 kere aldı arkadasim pxie green falan gözde durmuyor gozun hareket ettikce lenste hareket edip durdu
Herhalde pixieler hep batma yapıyormuş öylemi
Evet maalesef
Bende lens alicam eğer alırsan banada önerir misin
Güzel Bi yerden bulup alıp beğenirsem sana yazarım ozaman yazmazsam beğenmemişimdir
Baush and lomb
O ne bee
Anlaman malı lens
Alaman
Air Optix
Acuvue oasays. 10 yıldır kullanıyorum.