Regl geciktirici orgametril kullandim gecen ay. Lutfen acil cevap :(((?

Arkadaslar ben regl geciktirici orgametril kullandim gecen ay. biraktiktan iki gun icinde regli oldum ayın 22sinde (haziran) ve bu ay regl olmadim acaba hamile miyim yoksa ilac mi boyke yapti? Hamilelige dair bir belirti yok regliyle ilgilide belirtilerim yok. Sadece aksam olunca sol bacagim agriyor ve bazen kasilarimda agri oluyor birde goguslerim cok hassas. Bu konuyla ilgili bilgi sahibi olanlar lutfen cevap versin...
Regl geciktirici orgametril kullandim gecen ay. Lutfen acil cevap :(((?
Cevapla