3 gün önce kızım oldu :) Ama SARILIK Varmış Korkuyorum Bilgisi Olan Var Mı?

Merhaba Arkadaşlar Kızım Oldu 3 Gün Önce Ama Sarılık Varmış Ve Derecesi Herhalde 16imiş Ben Gidemedim Hastaneye Doktor a da Soramadım Eşim e de Doktor Hiç Bir Şey Söylememiş 17 Olunca Hastaneye Yatıracaklarmış :(

Korkulacak Bir Şey Var Mı Bunda Çünkü Ben Çok Korkuyorum Kızıma Bir Şey Olacak Diye :(

Yeni Doğan Çocukların 100%90 Nın da Olurmuş Ama Hastaneye Yatacak Kadar Kötü Olmazmış Herhalde Bilgisi Olan Varsa Lütfen Yazsın Korkulacak Bir Şey Var Mı?
3 gün önce kızım oldu :) Ama SARILIK Varmış Korkuyorum Bilgisi Olan Var Mı?
Cevapla