Merhaba Arkadaşlar Kızım Oldu 3 Gün Önce Ama Sarılık Varmış Ve Derecesi Herhalde 16imiş Ben Gidemedim Hastaneye Doktor a da Soramadım Eşim e de Doktor Hiç Bir Şey Söylememiş 17 Olunca Hastaneye Yatıracaklarmış :(
Korkulacak Bir Şey Var Mı Bunda Çünkü Ben Çok Korkuyorum Kızıma Bir Şey Olacak Diye :(
Yeni Doğan Çocukların 100%90 Nın da Olurmuş Ama Hastaneye Yatacak Kadar Kötü Olmazmış Herhalde Bilgisi Olan Varsa Lütfen Yazsın Korkulacak Bir Şey Var Mı?
Korkulacak Bir Şey Var Mı Bunda Çünkü Ben Çok Korkuyorum Kızıma Bir Şey Olacak Diye :(
Yeni Doğan Çocukların 100%90 Nın da Olurmuş Ama Hastaneye Yatacak Kadar Kötü Olmazmış Herhalde Bilgisi Olan Varsa Lütfen Yazsın Korkulacak Bir Şey Var Mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar