Okb insanı delirtir mı?

Kafayı yedim ya her şeyi kafaya takıyorum akıl almaz her şeyi aklıma çok iğrenç düşünceler geliyor görüntüler geliyor neye takarsam o doğrultuda acı çekiyorum ölüyorum resmen bununla nasıl yaşanır vicdanım bitti ben bittim kendimi tanıyamıyorum aynaya bakınca kendimden korkuyorum yaşadığım hiç bir şeyden emin olamıyorum neyi seviyorsam aklıma çoğunlukla onunla ilgili kötü düşünce geliyor. Sevgilimle bu yüzden ayrıldım zaten ona zarar veririm diye çok korktum bu ruh halimle onu da üzmek istemedim açıkçası.
Okb insanı delirtir mı?
Cevapla