Güncellemeler
+1 yıl
Havuz oldu 😭😭😭😭 faturaya değil su israfına yanıyorum şu an
Tüm mahalleye yetecek kadar su aktı halen de akıyor
Usta 9 da açarımış dükkanını
Yapacak adam bulamıyorum 😭😭
Tüm mahalleye yetecek kadar su aktı halen de akıyor
Usta 9 da açarımış dükkanını
Yapacak adam bulamıyorum 😭😭
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin var bir babası
Bizimkisi şam babası
Bizimkisi şam babası
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Şu saatini iyice kapat tesisatın içinde kalan su akiyordur bitince kapanır cesmeyi değiştirmen lazım zaten yenisini alıp takmalisin veya kırılan parcandan alıp değiştirmek lazım
Havuz oldu 😭😭😭😭 faturaya değil su israfına yanıyorum şu an
Tüm mahalleye yetecek kadar su aktı halen de akıyor
Usta 9 da açarımış dükkanını
Yapacak adam bulamıyorum 😭😭
Evde erkek yok mu veya bu işlerden anlayan komşun falan? Ana vanayı yani binaya su gelen genelde su saatinin yanında olur onu kapattigine emin misin?
Ana vana nasıl kapatılır
Kırmızı olan başlığı iyice çevirip kapattım ben
Başka vana mı var
Eğer diğer çeşmeler hala su akiyorsq kapatmamissin demektir genelde binanın su saatinin yanında olur Vana onu kapat tüm binanın suyu kesilir
Tuvalette su vanası vardır kapa onu kırmızı renkte olcak
Yaptım 😭 sonuna kadar kapattım ama o da bozulmuş galiba olmuyor ev havuz oldu
Ya evin 100 yıllık flen mı ana vana bozuk daire vanası bozuk iyi çalışmış o musluk bu güne kadar akan musluğun altına bak çelik boru gidecek musluğa bağlı takip et onu ayri bir vanaya bağlıdır o
Ev müstakil
Ana vana nasıl bir şey
Sen benim dediğimi ilk yap
Ufak bir vanaya baglı o hortum
www.google.com/search bunu sonuna kadar çevirdim
Benim dediğim bu değil
Hangisi ve nerede olur?
Muslugun basına git mesaj at ben seni yönlendirecem
Musluğun yanındayım zaten üstüm başım sırılsıklam
Şimdi o kafanı ey bir zahmet musluğa bağlı 2 çelik hortum gidecek gördun mü
Bez bastırman falan çözmez o işi, geçmiş olsun etraf biraz su olucak.
Havuz oldu 😭😭😭😭 faturaya değil su israfına yanıyorum şu an
Tüm mahalleye yetecek kadar su aktı halen de akıyor
Usta 9 da açarımış dükkanını
Yapacak adam bulamıyorum 😭😭
*Bütün su kaynaklarını kapamalısın
*Biriken suyun eşyalara ve diğer odalara taşmaması için havluları katlayarak bariyer yap
*Eğer akan suyu yönlendirebilirsen kovalara doldurmaya başla
Evde ana su vanası olması lazım saatin oralarda olur genelde onu kapatman lazım
mutlaka 24 saat çalışan biri vardır araştır bul
vanayı kapatmana rağmen akıyosa yapacak tek şey bu
Havuz oldu 😭😭😭😭 faturaya değil su israfına yanıyorum şu an
Tüm mahalleye yetecek kadar su aktı halen de akıyor
Usta 9 da açarımış dükkanını
Yapacak adam bulamıyorum 😭😭
bir bezle kapa ağzını bizdede olmuştu tek çözüm bu
Bezle kurtulacak gibi değil fışkırıyor görmen lazım 😭😭 ev havuz oldu
Çağırdın mı usta
Evet yaptı
Vanayı yapamadı onu pazar günü yapacak
He iyi :D
Ana vana vardır onu kapamaniz lazım bina girişinde olur genelde
Yaptım yaptım o da bozulmuş ev müstakil
O zaman sucu çağırmaktan başka çareniz yok
Depo varsa onuda kapatt
Depo nedir
Ev müstakil
Depo diye bir şey bilmiyorum
Vanayı kapat
Olmuyor o da bozulmuş kafayı yicem iki saattir fışkırıyor ya ağlicam
Gelip tamir edeyim bari gelene kadar üzerine bastır musluğun😊
Hemen yardıma geleyim aşk olsun lafımı olır 😂
saati kapatamamışındır
Kapattım sonuna kadar ama bozulmuş 😭 ev havuz oldu. Tonlarca su boşa akıyor faturaya mı yanayım yoksa güzelim suyun israfına mı
Yanlış saati kapatıyon sen
Yok yeminle su saati
Doğru saati kapatırsan akmasının ımkanı yok
Nasıl yapcam? Su vanasını iyice çevirip kapattım (kırmızı başlıklı)?
Yanlış vanayı kapamışsın otekını dene bıde
www.google.com/search
Bunu sonuna kadar çevirdim. Başka vana var mı nerde ya
Vanayı kapat
Vana sonuna kadar kapalı olmasına rağmen fışkırıyor😭😭 o da bozuldu çıldırıcam
Komşu çağır yazık günah akmasın
Antepte yaşıyorum komşular hep Suriyeli lanet olsun
Komşu falan çağırsana vardır bir anlayan git yardım iste
Yav vardır seni anlayacak biri
Tamam. Ağlicam şimdi
Ağlama kuzum koş birinden yardım iste