Anasonlu nargile içtiğimizde alkol kullanmış oluyor muyuz yaa? 


valla 2. fırttan sonra Translate oluyorsun :) .. ama sanmam alkol almış sayılmaz heralde sonuç olarak havasını çekiyorsun
2.fırta gidiyorsan vay haline :D Sen normal rakıyı içme o zaman kusarsın mazallah
Anason ideal olan yaa mukkemmel ucuruyo
Anasonlu nargile içince alkol kullanmış olmazsın.
Anason bir bitki, bazı işlemlerden sonra alkol olarak değerlenir.
Ozan Güven'in magazinci çocuğa verdiği cevap geldi aklıma direkt: ne s. lk saçma sorular bunlar, kaç yaşındasın sen? 😂
içinde alkol yok haliyle alkol kullanmış olmazsın
anason bir bitki
şifa içinde kullanılır alkolle karıştırmadan
Hah yaa Sağolasın :)
Cevap
12Cevap
Hayır olmazsın anason bir bitkidir rakıda aroma için kullanılıyor gibi düşün sonuçta anasonlu tütünde alkol bulunmuyor ( şerbetinde alkol barındıranlar var tabii ) o ayrı konu ama diğerl aromalı tütünlere nazaran baş dönmesi fazla yapar.
Ayrıca piyasada anason aromalı tütünler çift (kırmızı yeşil ) olur sade anasonlu da var tabi o çok farklı genele pek hipat etmez.
anasonlusudamı çıktı onun işin iyicene yani bokunu çıkardılar :D
Off super hem de Hatta en superi :)))))
Anason bitkisi değil konu, zaten tütün ürünleri zararlıdır
vibrator kullansan s..mis gibi olur musun:) buda oyle iste
Anasonla alkolün ne alakası var?
Rakı?
Nargile hiçbir zaman etkilemedi beni.
Aynen :D
Anasonlu içiyorsun alkollü değil.
üzüm yedgnde bıle alkollu gornuosn :)
İçtim hiçte kafa mafa yapmıyor
Yoo anason alkol degilki aroma icin kullanilir
Olursun
kulanmadım hiç
hayır
bilmem ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar