Mesela kan tahlili yapılıyor mu? Aç mı gitmeliyiz.
Aile hekimliğinde randevusuz muayene olabiliyor muyuz?
Aile hekimliğinde randevusuz muayene olabiliyor muyuz?
Aile hekiminden alabilirsiniz demişlerdi ben sorun çıkar diye özel hastaneye gittim sadece form doldurdum ve gözüme baktılar. Bence sen aile hekimine git
Kan tahlili yapılıyor, ehliyete kan grubun yazılacak. Göz, kulak muayenesi hatırladıklarım.
Kan grubunu biliyorum. Belki belgem yok die yine de yaparlar ama onun için aç gitmeye de gerek yok sanırım değil mi?
Bu gün gittim yapmadı bana sistemde varmış demek ki
Hastaneden kan tahlili yaptiriyorsunuz, aile hekiminden bir göz tesetinden geciriyorlar.
Ayrı ayrı gidildiğine emin misin
6-7 yil oncesinde almistim, o zaman oyleydi.
Zaten saglik ocaklarinda tahlil yapılmıyor.
Randevusuz gidebilirsiniz.
Peki teşekkürler
Rica ederim.
Tok gidebilirsin.. aile hekimlikleri randevu olayını kaldırdı diye biliyorum..
Kan tahlili yapmıyorlar yani öyle mi? Nelere bakılıyor göz dışında
Kan ya da idrar tahlili yok Kulak ciğer kbb dahiliye
Aile hekiminden alacağım ya dahiliye ne alaka. Dahiliye genelde tahlil yapar zaten
İç hastalıklara bakar sırttını dinler karın boşluklarına elini batırır gibi
Cevap
4Cevap
Bende bir hafta önce aldım raporu aile hekimine randevu al aç git kan testi yapacak göz muayenesi bide içini dinliyor hafif bacagın vuruyor sinirleri kontrol etmek için o kadar
Kan testini tam olarak ne için yapıyor? Kan grubu için mi? Öyleyse eğer biliyorum kan grubumu.
Herhangi bir hastalığın var mı diye kısaca kan degerlerinin hepsinine
Sağlık ocağının o kadarını yaptığına emin misin? Onu iç haralımları uzmanı yani dahiliye yapıyor die biliyorum.
Steteskopu varsa saglık ocagı yapar zaten steteskopla dinliyo Baska bişi yapmıyo
Bak sana söyle söylim biz annemle gitmiştik ehliyet raporu almak için ben aç gittim annem tok benim kanımı aldılar annemi bir ertesi gün aç gelmesini istediler ayrıca annemin kan grubuna bile bakmadılar suanki istenilen sadece bir hastalığın var mı ehliyet almanda
sürüş yetenegınde sıkıntı cıkar mı diye bakıyorlar senin kan grubunun ehliyet belgesi cıkarırken lazım oluyo sen saglık ocagın aç git yeter orda küçük bir muayene yapacaklar mesela ben harfleri tam okuyamadım göz doktoruna sevk etti annemde bir problem görmedi sevk etmedi yani doktor gerekli görürse eder görmezse ufak bir muayene yapar o kadar
Bu gün gittim aile hekimine. Kan ile alakalı hiçbirşey yapmadı. Bana form doldurttu. Ben de tüm hastalıkalarda hayırı işaretleyip göz için başlangıç seviyesinde bozukluk var hangisini işaretleyelim die sordum. Eveti seç dedi. Muayene etti ve sadece bir gözüm en alt sıradaki harflerden birkaçını seçemedi die uzman dr. sevk etti. Bu duruma canım sıkıldı keşke hiç işaretlemese miydim acaba dedim. Eminim ki o kadar bozukluk insanların %95 de de var 😒
Kan tahlili kan grubu için gerekli
Bu gün gittim benden istemedi
Ehliyet basılacağı zaman gerekli zaten o
ama bir kez gidiliyor sonuçta demk ki benimki sistemde varmış
Yok yaa o sen ehliyeti almaya hak kazandığında sana sertifika çıkıyor kurstan ve bazı belgeleride toplayıp bir dosya haline getiriyorsun
Anladım teşekkürler cevaplar için
Rica ederim 😊ne demek !
aile hekimi veremez ehliyet için
Nette sağlık ocakları verir diyor kaynaklar. Problem olduğunu tespit ederse sevk eder diyor
araba kullanmayı biliyorsun demi
Hayır almak için rapor alacağım zaten kurs için
heyecan yapma emi 😁
Neden nie yapayım 😄
yaş kaç senin bu arada
Göz kulak kan falan alırlar
Sen yaptırmış mıydın?
Bazıları da kan tahlili yok diyor sadece göz kulak falan. Kan grubunu biliyor muydun
Kan grubunu öğrenmek uğraştıran bir tahlil değil ki öyle saatlerce sonuç çıkacak diye beklenmiyor
Göz muayenem var onu da götürürüm yanımda renk körü müyüm ona bakarlar belki o zaman. Renk körü de değilim zaten
coknsey baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar