Dikkat ettim de sürekli herkeste bir zayıflama çabası kilo verememe durumu var. Bence kilo sorun olduğu kadar zayıflıkta problem mesela.
1.Metabolizma
Metebolizması çok hızlı olan insanlar çok zor kilo alır abartmıyorum günde 7 öğün yemek yiyenler bile var ama gelin görünki tık yok.
2. Kıyafet seçimi
Çok beğendiğin bir kıyafeti 36 beden dahi olsan sana olmuyor zayıf olunca muhtemelen göğüste yok denecek kadar az e kıyafeti böyle mi kaldırıcak kaşığa kumaş dikmek gibi bir şey olur.

3.Bakışlar
Zayıflık her ne kadar bazılarının hayali olsa da kimi insanlar zayıflara acıyarak bakar ( görüyor musun garibim kaşık kadar kalmış , bir deri bir kemik vs )
4.Güçsüz olursun
Bir kere gücün yok çabuk yorulursun güçsüsündür ve sürekli hasta gibi bir halin vardır.
5. Yaşından küçük gösterme sorunu
Ve en kötüsü hele ki minyonsan çocuk gibi görünürsün hep bir küçümseme durumu olur çevrende hatta sevgili bulman bile çok zordur her erkek yanında biraz etine dolgun bayan ister tabiri caizse ele avuca gelecek.
yani demem o ki zayıflık pekte güzel bir sey değil öyle imrenilecek bir tarafı da yok ☺
herkese sağlıklı günler diliyorum okuduğunuz için teşekkürler ...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar