Uzun zamandan beri kısa saçlı halinle görmediyse şaşıracağı kesin ama zamanla alışacaktır insan nelere alışmıyor ki saça hayli hayli alışır. Çok uzun saç karmaşık bir görünüme sebep olabilir kestirmeniz bence iyi ama uzun saçtan birden 3 numaraya düşmek de daha doğrusu buna alışmak da biraz zaman alabilir hem sizin açınızdan hem kız arkadaşınız açısından. Kestirin bence zamanla alışırsınız hem saçınız çabuk uzuyorsa hiç bir sorun olmaz. Kökü sizde nasıl olsa 1-2 aya istediğiniz seviyeye ulaşacaktır diye düşünüyorum.
o kadar düşünme kestir en geç 1 aya uzar eski haline de 3 aya gelir... kafanı yorduğuna değmez. hadi ben olsam 2, 3 sene sürer eski haline gelmesi ama sen 3 aya eski haline getirirsin. düşündüğüne değmez...