Yapmadı 🙄 Dedim ki bak benim yüz geniş yanlardan böyle kısa saçlar olmayinca yüzüm çok boş kalıyor yakışmıyor dedim Ne dese beğenirsin yok öyle yanlardan saç bıraksam sana yakışmaz Sana ne kardeşim ben beğeniyorum demek ki
Genelde yapabiliyorlar çünkü şöyleki ben sürekli belli bir yere gitmiyorum genelde bir kere gidiyorum ya da maksimum üç kere ya da hadi taş çatlasa dört kere gidiyorum daha fazla değil belli bir yerde sürekli yaptırmadığım için öylesine yapıp geçme ihtimalleri olmuyor memnun kalmam diye daha fazla özenerek daha iyi sonuçlar çıkartıyorlar o yüzden sürekli değiştiriyorum gittiğim yere en iyisi böyle. #reda
Genelde saç modeli azizliğine kadınlar daha çok uğruyor. Çünkü kadınlar farklı saç modellerini tercih ediyorlar. Eğer ki kuaför biraz acemiyse ortaya farklı sonuçlar çıkıyor. Benim istemiş olduğum saç modelini kuaförüm biliyor. Kolaylıkla yapabiliyor.
kuaförlerde biraz kıt-lık oluyo. kırık aldırmaya gidiyorsun bayağı kısaltıyo 5 cm kısalt diyorsun 10 15 cm kısaltıyo. giderken hayallerle gidiyorsun hayatlarla çıkıyorsun...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
yapmıyor, şöyle ki senelerdir aynı kuaförüme gittiğim için artık ya bu model senin saçlara olmaz, bak bunu yapıyım diyor. kendisinin bilgisine güveniyorum zaten. bi hışımla giderim, sonra kuzu kuzu tamam der, onun dediği modeli yaptırır çıkarım :)))