Komik bir görüntü oluşur yani derim ben başka modellerde belirlemiştim eğer bana sorsaydın ben sana söylerdim nasıl saç kestirmek gerektiğini derdim yani gerçekten komik durur ben mesela ne kadar hoşuma giderse gitsin başka birisi bir şey yaptırdığı zaman hemen gidip aynısını yaptırmıyorum bari biraz diyorum ki üzerinden zaman geçsin. #reda
E beğenmiş yapmış ne var bunda , herkes yaptığı saç modelini hayal gücüyle tasarlamıyor oradan burdan görüp yapıyor ben dahil , ne olmuş yani ne olcak sanki insanlar neden kötü düşünüyor bu kadar , sonra şikayet ediyorlar herşeyin mükemmel olmamasından , kendimize bakalım önce
Bu durum beni mutlu eder. Çünkü demek ki bana yakışan bir saç modeli olduğu için kendisininde tercih ettiğini düşünürüm. Hatta ona yakışıyorsa yakıştığını da dile getiririm.