Görüşler için teşekkürler
Gelin başı/damat tıraşı gibi saç yapıp ilk buluşmaya gelen karşı cinse ne dersiniz?
Görüşler için teşekkürler
Selam gadası 🙃
Aman bırak öyle gelsin. En azından saçlarına kendisine özen göstermesi bana saygı duymasına işaret olur. Bu durumu ben sorun etmezdim. Güle oynaya keyifli bir gün geçirmenin yollarına bakardım.
#gadası
Gülerim ne diyim ki 😂
Erkek icin o şekilde absürd bir saç stili olmuyor zaten.
Fön çektirip de mi gitmeyek yani jdjd
😻
Cevap
22Cevap
Ne güzel kendine özeniyor işte. Bir sonraki buluşmada nikah masasına geçeriz. Vakit kaybetmeyi sevmem dkjdjs
Az doğal ol da derim😅
ya da bu kadar zahmet etmene gerek yok ben seni her halinle seviyorum ama bence biraz doğal ol derim.
Siteme gel😅
😅😅
Sevdiği insan için özenmiş, hem kendisine hem karşısındakine verdiğı sayg, önem ve değeri göstermiştir. Nazikçe iltifat ederim.
Yani saygı duyarım. Ciddiye alıp o kadar emek sarf etmiş.
O kadar özenti olmak ta fazla olur diye düşünürüm :)
Çok güzel olmuşsun şekerciğim...
(Mala bak ya nereden buldum ben bunu) :D
Tshirt kot spor ayakkabı takılan kız kalmadı nerdeyse, herkes çekime gider gibi dışarda dolanır oldu. Doğal olun biraz, derim ceketimi alır giderim.
Kendini bana mı iteliyon gıııı derim 😂😂😂😂😂
😅
Hayırdır düğün mü var derim 😂
Hshs
Hayrola nikah dairesine mi gidiyoruz derim 😅
Kız yüzüne çantayla vurur musti fjjf
Djdjdj
Yapsın farketmem dmcmsmdm bile
Hadi nikah dairesine derim
Annem evlenmeme izin vermiyor derim.
Özenmiş işte ne güzel 😏
Nikah basmaya gelmedin demi derim.😅
dinlen , dinlen kaç modudur.
Hiç haz etmem doğallıktan yanayım
Özen göstermek, ciddiye almak lazım yine de.
Kadında abartı durabilir
Hani nikah memuru nerde derim 😛
Niyetini keşke biraz saklasaydın derim
nikah salonuna geçeriz :)
Helal
Hayırdır mk derim
Sakin ol derim.
İçimden ssalak derim
Nikah masasına derim
hayellere bak
Hemen kaçarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?