Görüşler için teşekkürler soruyu beğenmeyi unutmayın
Kıvırcık saçlı erkekler tatlı oldukları için aşkta şansları daha mı yüksek?
Görüşler için teşekkürler soruyu beğenmeyi unutmayın

Bence alakası yok. Aşkta saçtan daha önemli kriterler var. Kıvırcık kızlarda havalı duruyor erkeklerde bakımsız gibi duruyor. Ben gördüğümde hele bak saçını taramaya tenezzül bile etmiyor diyom...
O ne la öyle koyun yünü gibi onlar mı tatlı oluyor? Aw bu Türk kızları en vasat şeyleri seviyor aynı kendileri gibi vasat ne demişler körler sagırlar birbirlerini ağırlar
Doğru olsaydı bende şans olurdu ☺️😀
Sjjdjd
😀😀
Teşekkür ederim ☺️
Aşkı bilmem de kıvırcıklık bir tık daha sempatik yapar 💃💃🙈
😂
Cevap
19Cevap

😟
😂
Persom onu sana kuma getrcem😂
Benim iki kocam mı olacak☹️
Yok lan 🤯 oha nasıl olcak ayyy olmaz sksksk
Ama üçüncü birisini alalım diyorsun ne olacak benim iki tane kocam olmuş olacak😂
Allah'ım beynim yandı neyse ben onu uzaktan sevmeye devam ediyor😂
Bence çokta önde değiller yüzüne hangi saç yakışıyor ise o daha önemli bence

Ya Bi tane deno var Deniz... onun dışında kimseye yakıştıramıyorum. Belki yakışana denk gelmedim.
Koyduğun fotoya bakar mısın personaldirty piliz ya piliz ya sen Kanada'da yaşıyorsun hayatım kendine gel
Bunu saçla ilgisi yok tamam çekici olabilirler ama aşkta şanslı diyemeyiz
bunların döt kıllarıda kıvırcıktır .
oraya buraya döküldüğünde amma sinir eder kürekle insanın suratlarına vurası gelir.
Dokulmeden evvel ben de kivirciktim.. Ne mutlu bana 😏
Cıvırbıcık marulların şansları her zaman yüksektir :)
Hepsi tatlı değil bence. Şimdi Hayat Şarkısı dizisindeki Kerim gibi olamaz hepsi.
Dünya da kıvırcık milyonlarca insan var ama önemli olan insan olabilmesi.
Öylemi oluyomus kıvırcıkların aurası varmıymıs 😂
Bdndjd
Bence herkese yakışmıyor ama işte boyle soylentiler yüzünden
her 3 gençden birinin saçını kıvırçık yapması iyiçe sogutdu 🤦
kivircik sacli erkekler hep esprili komik oluyor hic oyle olmayanina rastlamadim garip bi sekilde
Bana göre tatlı değiller
Yööö.. bana göre tatlı değiller 😁
Kıvırcık saçlı erkeklere aşığım ben ya
Ben beğenmiyorum erkekte kıvırcık saçı
Ne yapalım bu saatten sonra röfle mi yaptıralım :)
Tipin aşkla zerre kadar ilgisi yok.
Kıvırcığım severim kendimi :D
Tipsiz olsugumu yuzume. vyrma tamam
Bende diyorum bu kızlar niye bana bakmıyor.
Yani genelleme yapacak olursak olabilir
Parası yoksa bir işe yaramıyor 🤣🤣
Kim diyor bunu alakası nee
Bunlar şehir efsanesi D
Saç konusunda bir adım öndeler.
Katılmıyorum.
Kime göre neye göre.
Göreceli
Evet daha yüksek 😁
Şu kro hiç tatlı değil
Ne alak kıvırcık ve aşk hayır
Ayy evet çok tatlılar
Hayir degil karakteri onemli saci degil
Yok öyle bir şey.
Noooo
Pek sevmem
yesss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?