Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍
Erkekler neden hep sevgililerinin saçlarını uzatmasını ister?
Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍

Merhaba.
Genel olarak erkekler kadınlarda uzun saç sever ve nedeni ise uzun saçın daha kadınsı, daha çekici, seksi ve daha dişisel bir görünüme imza attığını düşünmelerinden kaynaklı doğan bir olgudur. Ki haklılarda bence...🌼
Kadınlar saçlarını çok severler. Ve çok acı çektiklerinde o saçlara kıyarlar. Herşeye kıyarlar. Bunu bilen erkeklerde sevgilisinin acı çekmesini istemediği için saçını kestirmesini istemiyor olabilir. Ben çoğunlukla böyle olduğunu düşünüyorum.
Ben tahmin ediyorum da söylemem xjxjenxjdn
Benimde aklıma geldi 😂😂😂😂
Nedeni çok belli yatakta asılıp bağırtmak için :dd
Tabii ki de sadece bu değil! Erkekler, kadınların uzun saçlı halini iyi bulur, güzel bulur, çekici bulur, ahenkli bulur ve bakımlı bulur, saç seviciyiz diyebilirim :)
Çok teşekkürler sister
Cevap
48Cevap
İbo nun şarkısı yüzünden 😅
Şaka bir yana güzel oluyor uzun saç.
Saçları uzun kadınları
çok sevin azizim her telinde bir şiir yatar o saçların.
Uzun saçlarını kesen kadınları daha çok sevin
her telinde bir acı yatar o saçların.
Hele ki bir kadını saçlarını kesecek kadar
yıktı iseniz; siz bi zahmet kadınları sevmeyin azizim!
Arkadaşım bir şiir yazmıştı:
Alacağın olsun güzel, saçlarını uzatmadın.
Belki binkez söyledimde, saçlarını uzatmadın.
Dedim güzel koyma darda, murat budur Türkmen erde,
Aklım kaldı ziliflerde, saçlarını uzatmadın.
Arkadaşım bu şiiri kızına yazmıştı kızı 3 aylıktı henüz... :D
O saçların parmaklarımızın arasında dans etmesini seviyoruz çünkü. Benim sevgilim olsa ve saçı da uzun olsa her gün onun saçlarını yapardım. Bir gün toplardım, bir gün örerdim, her gün tarardım hatta isterse yıkardım. 🥰🥰
Ben kimseyi dinlemem saçlarımı kısa seviyorsam kısa kullanırım 😌
Kim bilir neden o tatlis akıllarından ne geçiyor bilemiyorum 🥳
Jsjssjs
Küçük kız çocukları neden oyuncak bebeklerinin uzun saçlı olmasını istiyorsa ondan😂
Çekip duvara savurmak için mi😱
O son level, rica ederim 😂
Önce güzel güzel sevme leveli var sıkılana dek😂😂
Nasıl isterse öyle uzatsın bana fark etmez ama bana göre saç boyu sırtının yarısına kadar falan gelse güzel olur. Ama kısa saç isterse de fark etmez her haliyle severim
Uzun ya da kısa olması önemli değil göğsüme yattığında okşayabileyim yeterli diye bir cevap verirdim şimdi verdim de aslında ama öyle biri olsaydı iyiydi
Uzun saç feminen bir özellik olduğu için. En azından benim için öyle.
Bide kısa saç küt sac vs. her kadına yakışmıyor.
Ama uzun saç hemen hemen her kadında güzel duruyor.

Şunu yapmak için olabilir 😅😅
Çoğu erkekte uzun saç genel değiller tabii kafa yapısıyla da alakalı bu Ama kızlar genelde uzun saç sever hani
Asimetrik kesim benim hoşuma gidiyor mesela ama bunu sevgilime söylerim yalnızca o nasıl isterse öyle yapar karışmam ben.
Farklılık olsun belki daha güzel görünür bilemeyiz ben müdahale etme taraftarı değilim
kadının sacı uzun , aklı kısa olacak , makbulu odur.
Uzun saç göze daha hoş gelir.
Uzun saçı bende severim
Öyle özel bir talebim olmadı. Olacağını da zannetmiyorum.
Saç dediğin kadına çok yakışıyor...
Üstelik birde sık ve dolgun duruyorsa...
fantezi için dogy pozisyonun saçından tutup yapmak daha iyi oluyor
Aksine hep saçımı küt kestirmemi istediler. Uzatmamı isteyene denk gelmedim 😄
Fikrim yok umarım kısa saç seven bir sevgilim olur :/
Şahsen çene veya omuz boyu güzel olur. Çok uzuna da gerek yok
Ben uzun saçı severim bunun yaninda küt saç yakışıyorsa kut kestirmeside sakınca yaratmaz🙂
Erkek gözünden baktığında kadın imajı uzun saçtan ibaretmiş gibi algılanıyor.
Kadına yakışıyor uzun saç.
Doggy pozisyonu için galiba bir çoğu net bir şekilde yazamamış🙄
fantezi için diye biliyoruuum çekmeyi falan seviyorlarmış
ellerine dolamak için 😀
benim aklıma bişiler geldi ama boş ver
😂😂😂😂
Daha kadinsi durdugu icindir
Öyle mi istiyorlarmış 😄
Bizde öyle bi bilgi yok..
Güzel oluyor, kadında saç her şeydir
Dogy pozisyonun da saçları tutup çakmak gage
uzun sac daha kadinsi durdugundan olabilir
Oynamasını seviyorum o yüzden.
saçları sıkıca kavrayıp, d*ggy pozisyonda, off :D
Malum yerde çok işe yarıyor
Daha kadınsı durduğu için
ben seviyorum uzun uzun oksamak
Bilmem ben umursamıyorum
Koklamak veya çekmek için
Ooo genelleme severım.
Ben kısa saç sevıyorum
Ben kısa saç seviyorum illede uzat demem
Başkasıyla karıştırmayalım.
Yakışır çünkü uzun saç
Tutup çekmek için jgdkf
Yooo kısa daha çekici
Eline. delayabilmek icin
yoo ben kısa olsun ıstıyom da yapmıyor nalet
Yakıştığı için olabilir
Kadınsı gösterdiği için
Daha güzel geliyor başka bir sebebe gerek yok.
seks esnasında tutmak güzel
Ben kısa saçı daha çok seviyorum.
Kızlara uzun saç çok yakışıyor bence
Aklıma bişi geliyo ama 😂😂😂 tövbe tövbe
Saçlarından kavrayıp sağlam geçirmek için
Benim için uzun ya da kısa fark etmez.
Kes dese kesmem
Çıkarları için.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?