Saçlarım ince telli wax sürmeden bir türlü şekil almıyor, sizce saçlarımı nasıl şekillendirebilirim?

Merhaba arkadaşlar saçlarım ince telli olduğu icin hiç şekil almıyor wax olmadan hemen sönüyör çok kısa saçda sevmiyorum saclarım da çok uzun degil açıkcası yanları hep 0.5 kestiririm üstlerde çok uzun kalmaz ama 10 günde o kadar çok uzuyor ki anlamıyorum bu kadar hızlı uzamasını 10 günde bir berbere mecbur gidiliyor bunun başka çözümü var mı acaba
Saçlarım ince telli wax sürmeden bir türlü şekil almıyor, sizce saçlarımı nasıl şekillendirebilirim?
Cevapla