Topuz benim kurtarıcı modelim, ne zaman beğenmezsem böyle yapıyorum saçlarımı. Sizce yakışıyor mu?


aynı şeyi yaşıyorum bazen geçen gün dışarı hiç çıkmak istemiyordum ama arkadaşlara söz vermiştim o gün işte üşengeçliğimden saçımı sıkı bi topuz yapıp çıktım
aşırı kurtarıcı dimi ya
Cevap
11Cevap
Bazen hepimiz bu sekilde yapıyoruz , yakışma olarak dersen fön ya da normal salık halini de görsek kiyas ederdim
normalde omzumun biraz daha aşağısında kıvırcık ve kaküllerim var
Kahkul benim sevdiğim bir model, bu sekilde kötü değil normal diyelim.
Güzel olmuş canım yakışmış sana bende arada sıkılıp öyle topuz yapıyorum güzel oluyor 🌹
Teşekkür ederim kuşum💜 Topuz gerçekten hayat kurtarmıyo mu ya
Aynen kank
Rica ederim
Crop giyersen soru. Yok 🤗👍🏿 görmez kimse. Ayrıca yakışıyor da
Tşklerr
Ne demek :)
Ben saçlarını topuz yapanlardan da hesaplanamaz derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Yavaşş ldödldödl niye
Çok tatlısıın. Ben anca sıkı olmayan bi at kuyruğu yapıyorum. Aşırı sıkıcı duruyor
Sımsıkı tepeden at kuyruğu da güzel bence
Teşekkür ederm kuşum bu arada💞
Bence hoş biraz daha yukarıdan dağınık topuz yaparsan daha çok yakışır ama.
Teşekkür ederim, onu da çok yapıyorum ama genel olarak saçlarımı beğenmezsem dağınık topuz bile kurtarmıyor bu saçı şsödldl mecbur sıkı yapıyorum..
Arada bir yaşadığımız durumlar :)) Rica ederim canım.
Yaninuyi bence. Asla topuz yapamıyorum ya başım ağrıyor.
Sana ne yakışmaz ki♥️
ısırcam seni bi gün💜
Evet bence yakışıyor. ❤
teşekkür ederim bitanem🧡
Bende topuz yapıyorum bu arada sana yakışır topuz
Ayy teşekkür ederim bitanem🧡
Güzele ne yakışmaz ki bebeksin bebek❤️
Ayy aşkımsın gece morali🧡🧡
Sizin gibi İstanbul'da yaşayan bir hanımefendiye her şey yakışır müge hanım
evet İstanbul'da yaşayanların saçları genelde güzel olur xldösldl
Saçlarımı sıkıca toplayıp uyudugumda açtığım zaman dalgalı oluyor spreyle hafif düzeltiyorum. Bu şekilde çok uğraşmamış oluyorum
aşırı pratik çözüm benim kıvırcık olduğu için toplayıp uyuduğumda tüm buklelerim bozulmuş oluyor..
bence saçlarını açık ve kısa yapsan çok harika olur denemeye değer
Öyle normalde zaten saçlarım ya arada topluyorum böyle
Kıvırcık olduğu için saçlarım genelde kafasına göre takılıyo ösödlsödl
Aynen benimde favorim topuz sekil almayinca vede cok yakistiriyorum kendime sanada yakismis 🙂
Yakışıyor, acaba banada yakışır mı rehber hanım
sdklfnsdlkf dene
Dağınık topuz daha tercihimdir
Ben de çok seviyorum dağınık topuz
Yakışmamış
Tepeden dağınık topuz forever
Ödödldöd üzmee
Ben de dağınık topuz çok seviyorum ama saçlarım güzel olmadığı günler o bile kurtarmıyo
Aynı ben valla ama hep yıpranıyor topuz yapınca,😁
Yüksek bir topuz olsa daha hoş durur.
Evet hos görünüyırsun
Yakışmış :-) benim de kurtarıcım
Sana salık saç daha çok yakışıyor
Bende hep böyleyim valla hiç uğraşamam
bence her kadına yakışan bir model
Yuzunu tam goremiyorum
5,5/10
4.5 nerden kırdınız hocam..
Yakışır..
tşklerr
Rica
güzel olmuş bajım
Kdmdks teşekkürlerr
bende topuz yapıyorum
Aşırı kurtarıcı değil mi
Yakışmış begendim djdjjd
Yakışmış bence
Teşekkür ederim🌸
Rica ederim 😌
Evvet
Tşklerrr✨
Çok güzel durmuş
Yakışmıs
Teşekkürlerr💜
Yakismiss
Teşekkür ederim🌸
güzel
Evet..
Evet gülüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?