Perçem kestirmek için gittim kuaföre ama berbat bir şekilde kesti saçımı.
Bı tarafı çok ayırıp diğeri az ayırıp kesmiş kadın ve kakül boyutunda resmi gösterdiğim halde berbat gözüküyorlar düzleştirsem bile ne yapabilirim resim atamıyorum buraya. Düzgün ayırmamış bu yüzden yandan bile kesmiş resmen bilerek yapmış nasıl düzeltebilirim saçımı? Kahkül de yakışmıyor çok kötü duruyor uçları değişik kıvrılıyor yardım lütfen 🙏🏻
Bı tarafı çok ayırıp diğeri az ayırıp kesmiş kadın ve kakül boyutunda resmi gösterdiğim halde berbat gözüküyorlar düzleştirsem bile ne yapabilirim resim atamıyorum buraya. Düzgün ayırmamış bu yüzden yandan bile kesmiş resmen bilerek yapmış nasıl düzeltebilirim saçımı? Kahkül de yakışmıyor çok kötü duruyor uçları değişik kıvrılıyor yardım lütfen 🙏🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




