Uyurken saçlarını toplar mısın, yoksa serbest mi bırakırsın?

Saç toplamayı pek tercih etmemek lazım, ama yazın yüksek at kuyruğu ya da topuz en iyisi 🤞 Saçı uzun olan erkekler hangisini tercih eder acaba?


Merhaba
Ben hep saçlarımı gevşek bırakarak yatıyorum tabii ki toplu oluyor. Saçlarım uzun olduğu için açık yattığımda yüzüme geliyor bu da beni rahatsız ediyorum.
Zaten gün içinde topladığımız için geceleri saçımızı serbest bırakmamız gerekiyor saç sağlığı açısından hem bence gece uyurken açık bırakılmış saç daha güzel duruyor 🙃
Serbest bırakırım genelde, salık saçla daha rahatım.
Salık saç... Bunu bir kere yazdığımda salık kelimesinin ne demek olduğunu bilmeyenler beni şaşırtmıştı. O yüzden serbest yazdım bu sefer 🤭
Benim için de alışılmış bir kelime, ben de şaşırdım bilinmemesine 😅
Örüp yatarım raad oluyo...
Sabah açınca dalgalı oluyor hem de ☺️
Teşekkür ederim. 😊🌹
Cevap
7Cevap
Salsan olmuyor toplasan olmaz.. örüyorum en rahatı 😃
Merhaba.
Uyurken saçlarımı açarak uyurum. Toplayarak uyumak saçların uykudayken nefes alıp rahat olmasına engel olur.
Toplamayınca sabah hepsi ağzıma girmiş bir şekilde uyancam için mutlaka toplamaya çalışıyorum üstünkörü de olsa
Toplamazsam , sabah kalktığımda saçlarım halka filmindeki kız gibi oluyor
😂😂😂
Duruma göre değişir. Duş alıp yatıyortam toka izi olmaması için toplamam. yaprak dökümü başladığında saçlarda dökülür yenilenmek için. yenilenme aşaması yaşiyorsam mutlaka toplarım gibi gibi...🦀
Topluyorum ben, rahat edemiyorum, hele ki bu sıcaklarda 😥 kolumu üstüne koyuyorum falan bir de, kendi saçımı çekiyorum uykumda 😃
Kısa kesmeden önce toplardım çünkü karışıyordu ve taranmıyordu. Kısa kestikten sonra açık bırakıyorum.
Toplamak şart değil aslında. Yastığa yerleştir sabitlensin. At kuyruğu veya topuz da kafaya batabiliyor🙂
Genelde toplamam zaten gün içinde birçok şeye maruz kalan saçlarımız bari gece rahat kalsın. Çok bunaltırsa sadece gözümün önüne gelen kısımları tepeden topluyorum üstünkörü bir şekilde.
Yazın saçım nekadar uzun olursa olsun açık bırakıyorum saçı açık bırakmak rahat bir uykuyuda beraberinde getirir.
Topluyorum. Açık bıraktığım da hem dökülüyor hem de yüzüme falan gelince uyayamiyorum. Topuz en ideali bence.
Salmış şekilde uyuyorum çünkü toplarsam başım ağrıyor. Erkek kardeşimin saçları uzun o da salmış şekilde uyuyor
Normalde tokayi mutlaka çıkarıyorum ama bu aralar sıcaktan dolayı hafif topuz yapıyorum yoksa uyuyamıyorum
Valla bu sıcakta tabiki toplarım çok terletiyor 😂 normalde de toplarım yani uyurken 🙂
Yazın topluyorum genelde. Diğer türlü çok terliyorum. Ama kışın serbest bırakırım.
migrenden dolayı serbest bırakıyorum., ve daha çabuk uykuya daldırıyor sanki 😂 🤷
Tarayıp serbest bırakıyorum, toplarsam kırılıp karışıyolar 😓
Uyurken her yerime dolanmasindan asiri rahatsiz oluyorum o yüzden Toplarim tepeden
Asla toplu saçla uyuyamam acarim ohh miss toka batiyor sacima 😁
Kısa olduğu için toplayamıyorum , ensemi çok terletiyor saçlarım
Toplarım hatta bir kaç farkli boydan toplarım.
Yoksa çok dolaşıyor, sabah işkence olur benim için
Topuz yaparak uyurum, açık saç ile rahat edemem kesinlikle.
Gevşek topuz yapıp yatıyorum. Acık bıraktığımda çok dökülüyor.
Serbest bırakıyorum. Toplayarak uyuduğumda migrenim tutuyor.
Yazın örgü yaparım daralmam.
Kışın serbest bırakırım iklim gereği.✍🏻
Artık topluyorum. Gece çok ağzıma, burnuma ve kulaklarıma giriyor.. Rahatsız oluyorum..
Uyurken çok yağlanıp, terletiyor. Sıkı olmayan bir topuz yapıyorum.
Bu sıcakta bile kendime acımıyorum açık bırakıyorum.
helal olsun xd
@SosyoPsikopat 😅
Uzunken topluyordum genellikle ama şimdi toplayacak saç kalmadı 🤗
Bu ara yorgunluk ile saçımı çözmeye akıl edemiyorum. Değişiyor
toplamak saçı koruyor. kim tercih etmemek lazım demiş ki? ben toplarım. ya dağınık topuz, ya da hafif bir örgü. ama kesinlikle toplarım.
Toplamam, açık bırakırım. Çok nadir olur ördüğüm ve açmadan uyuduğum.
Muhakkak açık olur toplu uyuyamam. Çalışırken de muhakkak toplu olur dağınık çalışamam. Boş zaman ve gezmede muhakkak açıktır.
Açık bırakmak isterdim ama olmuyor, rahat edemiyorum bu yüzden de topuz yapıp yatarım.
Acarim hep daha ozgur oluyorlar. toplu sac sabah acilmiyor sivisiyo
Açık kalır hem uzamasını sağlıyor hemde yağlanmıyor en iyisi
Serbest bırakırım saçların rahatlamaya ihtiyacı var
Yok çaprazlardan biraz saç bırakır gerisini topuz yaparım ortaya karışık bişeyler
Açarım, toplasam rahatsız olurum
Hava sıcaksa topluyorum yoksa genelde açık hep
Çok uzun örerim o yüzden
uyurken açık olur saçım😊
serbest bırakırım toplayınca rahatsız hissediyorum
Kışın serbest, yazın en tepeden topuz.
Toplarım yoksa yüzüme geliyor. Uyuyamıyorum
Toplarım eğer uyuyamazsam açarım
Serbest kalsın ya da gevşek toplarım
Saçlarımı açıp uyuyorum
Örüyorum veya toplarım genellikle😊
Serseri serbest bir stilim vardir ahsj
sac yokki toplayalim keşke🤣🤣
Enseden topluyorum çoğunlukla...
Degisiyor geneld3 topuz
Saçlarım uyurken hep serbesttir
Serbest, onlarda rahat etsin..
Yukarı topuz.
Kışında salık.
serbest birakirim toplYinca rahatsiz olurum
Toplarım enseme yapıştımı huylanırım
Tepeden topuz yapiyorum
Tarayıp örüyorum her akşam yatmadan.
Saçlarım az yıpranıyor bu sayede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?