Güncellemeler
+1 yıl
Ayy ne haziranı ya ağustos dicektim 🤦♀️

Merhabalar.
Öncelikle tebrik ederim. Düğününüz olmuştur. Mutluluklar dilerim.
Tüh yetişemedim. Ben dağınık topuz ve salık saçları gelinlerde çok yakıştırıyorum. Belki düğününüze yetişemedim ama yaz demek düğün demek. Önereceğim modeli belki bir yakınınızın düğününde yaptırırsınız. Fikir olur.

Bu saçı aşırı romantik ve pratik buluyorum. Saçınıza ufak bir toka taktığınızda harika davet saçı olabilir.
Cevap
0Cevap

Bu tarz modeller yaptırabilirsiniz.
Bence toplu bir şeyler yaptir gelinliğin baya hareketli ve guzel zaten
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?