Uzun saçlarına aşık oldugunuz, sevgiliniz size hiç bir şey sormadan saçını küt kesip sizinle buluşmaya gelse tepkiniz ne olur sizce 💇♀️? 


Ben ve benim gibi düşünenler için durum şöyledir;sevdiğinin saçları kıvırcıksa en sevdiğin saç kıvırcık saçtır, sarışınsa en çok sarışınları beğenirsin, sevgilin minyonsa en çok minyonları, biraz kilo almışsa da balık etlileri seversin 🙃
Küt seviyorum zaten uzun saç demode
Cevap
11Cevap
Ona kızacak değilim gadası. Ama neden yaptığını sorardım.
Küt saçı hem çok yakıştırır hem çok beğenirim. Yani iltifat ederim öyle bir şey yaptırıp gelse
Kendini öyle beğenen birine çok güzel olmuş demekten başka bir tepki verilmemeli
Küt saçlarını da severdim bu kez de.
Kendi bedeni kendi kararı. Beni ilgilendirmez.
Neden depresyonda olduğunu sorardım
Selam, Antalya. Işıklardamı oturuyorsun. 🖖
Neden kestiğini sorarım
Valla ben üzülürdüm ama onu üzmek istemezdim
Kökü onda yine uzar ama Baya bi trip atardim
Kimsenin saçına aşık olmam kendi tercihi
Kesin sogurdu
soğurumm bende uzun saçlı erkekleri beğenirim
Kiz. ne guzelmis 🤗🙃
çok güzelllllll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar