Yazın kullandığınız favori saç modeliniz nedir?
Ne kadar cici❤


Yazın kullandığım belli bir saç modeli yok açıkçası. Model yapacak kadar aşırı uzun saçlara sahip değilim. Sadece sıcaktan çok bunalırsam biraz saçımı kestiriyorum, onun dışında aynı seviye uzunlukta kalıyor.
Hava cok sıcak olduğu icin ve saclarimda uzun ve kalin o yuzden topuz yapiyorum genellikle 😊
Tepeden topuz vazgeçilmezim
Cevap
5Cevap
her daim topuz :D
sıkı sıkı bağlarım kaçamasın :D
evet bağlanacak kadar var :)
salgından dolayı uzattım sanırım uzun olmasına da alıştım :)
vazgeçilmezim ve kızların hayran olduğu stilim
https://imgyukle.com/i/OdpBWU
20 yaşında olmana rağmen nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun gerçekten anlamış değilim
Selam,
Örgü 🤷♀️ çünkü diger modeller ağırlık yapıyor.
Soruyu favori araç modeli olarak gördüm araç kullanırken ahahaha :) USA deniz askeri traşı diyeyim o zaman
Saçım uzun. Bir sürü model kullanıyorum. Kıyafetime göre...😊
Mümkün olduğunca kısa olsun modele lüzum yok😄
Evde toplu dışarda açık
Model yok dağınık ://
Sıcakta hep toplu olur ya da örgülü
açıyorum öyle gelişine 😀
o sıcakta ne uğraşcam ya
Bir topuz yapıyorum topuz topuz
saçlarımın rengini açtırıyorum.
at kuyruğu
Maşa ile dalgaa
Ve düzleştirici
Topuz
tepede topuz
selam sexsi bebegim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?