Sevgilim kel olduğu için düğünden önce saç ektirmesini istedim. Haksız mıyım?

Alnı full açık ortada azcık saçı kalmış gerçekten kmtü gözüküyor yüzü yakışıklı ama saç şeklinden dolayı yaşlı görünüyor. Ben ona daha önce dedim hatta gaza gelmişti saç ektiricem yabına yakışmıyorum falan diye hiçvi şey yapmadı. Nişan düğünümüz olucak çekimlerimiz olucak fotoğraf da kötü çıkıyor. Ve gören kel diye sen daha iyisin çok büyük duruyo falan diyorlar haksız mıyım?
Sevgilim kel olduğu için düğünden önce saç ektirmesini istedim. Haksız mıyım?
Cevapla