Benden bahsediyor ya canım benim. <3 Bayılıyorum şu at kuyruğuna. Kim icat ettiyse artık. :) At kuyruğu yapınca saçlarım çok harika oluyor. En azından kendimi böyle çok daha iyi hissediyorum. <3 :)
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
1. Siniftan 10. Sinifin ilk dönemine kdr saçimi hepp sıkı at kuyrugu bagladim. En son kufore gitmistim sac kisaltmak icin sacini biraz da salık birak alnın acilmis baglaya baglaya dedi. 10. Sinifin yarisindan itibaren hep saldim lise sona kdr simdide evde topuz yaparim sadece nadir baglarim... ha soruya gelince ben neden hep bagladim sacimi? Özgüvensizlikten. Asla cesaret edemezdik salmaya güzel görunmeye. Yani alakasi yok😆
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Öz güven farklı bir şey. Saça, makyaja bağlamıyorum bunu. Elbette iyi görünüm kişiye iyi gelip modu yükseltebilir, ama bu sadece günü kurtarmaya yeter. Kalıcı bir şey olmaz.
Temiz ve bakımlı olsun yeter. Öyle ön yargım yok. Ama biraz yukardan at kuyruğu yapınca daha uzun boylu gözüküyorsunuz ve boyun kısmı ortaya çıkıyor ya bir tık daha çrkşci olabiliyorsunuz. 🌸😎
Gayet özgüven veririr hemde nasıl yani öff ama çoğunluğu saç salmayi daha popüler görüyor Bence yakışan nasıl yaparsa yapsın yakisiyorsa abii isterse saçını kazıtsın..😎😁
Bende oyle dusunuyorum daha bir ne istedigini bilir olurlar bencede tabi kendi gorusum insanin karakterini sadece stilinin bir yansimasi gosteremez inunda farkındayım
Sahsen evi temizlerken de yapiyorum saç modelini lakin ne özguvende ne baska bi histe değişme olmuyo sadece yapacagin işe basla hadi diye kendimi gaza getirmeye çalışıyorum o kadar😁
Özguvwnlik bi durum yok bence yalısında yakışmaktansa yapabilir bu rahatlık konusu birazcıkta bence bana at kurduğunu çok yakıştırır çevremdeki insanlar ama ben yapmam canım istemediği ici özgüvenle alakası yok