Her fotoğraftaki saç modeliniz ayrı bir havası olduğunu düşünüyorum. Hepsi de göz zevk-i bakımından güzel olan saçlar, hepsi de bakımlı gözüküyor. Yaza damga vurabilmek için bence herkes kendine özgü bir saç modeli yaratmalı. Yani o kadını gören saçından uzunluğundan renginden etkilenmeli, bir ortama girdiğinde dikkatleri üzerine çekmeli. Saç aslında insanın en önemli aksesuarlarından biridir. Özellikle kadınlar için bu konu daha da önemlidir. Ben tüm fotoğraftaki saçların güzel olduğunu düşünüyorum.