3 numara saçın yakıştığı tek kişi diyebilirim :D Yakışan da kullanıyor yakışmayan da yasaklansa daha iyi değil mi :D 


Saçta kılda tüyde keramet olsaydı !!!
Keçilerin hepsi Abdurrahman Çelebi olurdu
ya da kılda keramet olsaydı orada burada uygunsuz yerde çıkmazdı
Neden saça başa kılığa kıyafete bakarsınız da
Beyinin yapısına yüreğin sevgi derbisine ruhun seninle nasıl dans ettiğine bakmazsınız bende bunu anlamıyorum
Cevap
38Cevap
Niye yasaklansın kızlarla alaklı post olsa sizene çekerlerdi
Asıl ben diyorum aynen yakışmayan kim varsa yaptırsın gözünüz kanasın size mi kaldı nasıl tarz yapılcağı
+111
Keske herkes isini yapsa yine insanlari yaniltiyorsunuz. Kulak ve ense cevresi 1 izi kaybetmek icin 3 numara tras makinesi taraklari kullanilmis. Ust kisim da hafif makas ve ara makas atilmis. Sanada yaziklar olsun
o yetmez bence zayn malik dışındaki bütün erkekleri kısırlaştıralım.
Sen çık biraz da başka hayatları düşün, zayn falan, işte siz burdan kaybediyorsunuz, erkeklerinde kalbi kırılıyor sonra sizinde.
Görmeden bilemeyiz. Görmemiz lazım ki olurunu olmazını söyleyelim. Kafadan direkt olmaz demek pek doğru bir yaklaşım değil.
Bunu Diyen Kafayı İncelemek şart spesifik bir örnek çünkü
İsteyen istediği saçı yapar beğenmiyorsan kafanı çevir
Zayn Malik'i yakışıklı bulmuyorum... 3 numara saçı da beğenmiyorum siyahiler dışında.
Bu adam gerçekten inanılmaz yakışıklı cok kıskanıyorum ya
Sana mı soracaklardı nasıl saç stili yapacaklarını daha kendini koyamıyorsun o ne o özgüven yiğidim
Bu adamı beğenmeyen tek kişi benim galiba, 3 numara buna yakışmamış ayrıca. Herkes yapmasın.
Ben yapmıştım. Her an 50 kuruş isticek bir tipe dönüştüm.
3 numara saç Stephen James’e de çok yakışır. Onun dışındakilere yasaklanabilir. 😂
Saçı gür yüzü sert olan her Adam a 3 numara yakışır.
3 numara saç çok beğeniyorum ama dediğin gibi herkese yakışmıyor
Herkesin zevki kendine o zaman kadınlara da renkli saç yasaklansin.
Luks bir hayat yaşıyormuş gibi davranan şizoid sefil kezonun ilahlaştırdığı bir erkek için ıslak hülyaları, histerik tripleri, böbürlenmeleri. Oooahh! yeahh! Zaynn!🥒🍆👅
Bu 3 numara değil ki. Yanları 1 e vurdurmuş, yukarısı 5 numara
Valla Zayn'e yakışıyor. Biz yapınca keko gibi duruyor :D
Sen adamı seviyorsun diye bize bu hakkı yasaklayamazsin. Kahrolsun faşizim.
erkek kardeşime yakışıyor :))
Bazılarına çok yakışıyor ama çoğu mafya dizilerindeki karakterler zannediyor kendini ama alakaları yok.
Yüz hatları güzel ve kilo dengesi olan her erkeğe 3 numara saç gider.
Ben 3 numaraya vurdurunca eve en kisa yolda nasil gidilir onu hesapliyorum 😁😁
zaynin yeri bende ayrı eski bir directionerım ve zaynı hala daha beğeniyorum
Hic yakısmamıs bence
Keko çukur tipli olmamış mı
Aynen😁
Onlarda kadınlara mini etek giymesini yasaklasın.
yoo niye yasaklansınki
Yakışan çok erkek gördüm ne alaka yani
Arap yarımadasında bundan binlerce var
Yüzü güzelse yakışır. Değilse patatese benzer.
abartmasak mı acaba :D
Kıxlarada makyaj yasaklansın
Zayn'e de yakışmamış ki:/ sorry zayn)
Cidden böyle durmayacaksa yasaklansın ya
Niye yasaklansınki yakışan var
Ya bi git bu na yakışmış mı?😂😂
buna da her şey yakışıyo
Bende saçı 3 e vurmayı düşünüyordum kız 😂
Beni görmemişler 3 numarayken
Bana yakiskyor ama kulaklarim kepce :(
eski sevgilime çok yakışıyor
Zayne çok yakışıyor cideem
Sen kel sevmiyon ozmn?
Yakışan çıkıyor ama çok nadir
Bu adama da yakışmıyoki
Yakışan çok insan var yasaklanmamalı
Yakışmamış.
Hayır.
Can Bonomo da iyi
Yasaklamamalı.
😅 evet
Koy tası kes ya 😂
Bu ne keko gibi
Karizmaya bak ağlicam buradakiler erkek mi ya
Bana uymaz 3 numara
Bncede evett
Banada yakışıyor
Bence çirkin durmuş
Yasaklanmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?