Saçlarıma kat attırdım kimse beğenmiyor. Başkalarını takmamayı nasıl başarırım?

Saçlarıma katlı kesim yaptırdım, saçlarım uzun böylelikle önlerim biraz kısa kalmış oldu. Her gören ne yaptın saçlarına, niye böyle kestirdin gibi sorular soruyor. Öz güvenimi düşürdüler açıkçası, halbuki ben beğenmiştim. Nasıl cevap vermeliyim bu sorulara? Başkalarını takmamayı nasıl başarırım?
Saçlarıma kat attırdım kimse beğenmiyor. Başkalarını takmamayı nasıl başarırım?
Saçlarıma kat attırdım kimse beğenmiyor. Başkalarını takmamayı nasıl başarırım?
Cevapla