Sevgilim uzun zamandır saçlarımı kestirmem için bana baskı kuruyor. Ama ben saçlarımı çok sevdiğim için kıyamıyorum. Bu durumda ne yapmam gerekiyor? Sevgilim istiyor diye uzun saçlarımı kestirmem gerekir mi? #gadasından sevgilerle 🤗
Sevgilim istiyor diye uzun saçlarımı kestirmem gerekir mi?
Beğenmiyorsa ilişkiyi kestir , hoş bazısına da uzun saç hiç yakışmıyor sana bakmak lazım uzun mu iyisin kısa mı herkes ne yorum yapıyor uzun saçla kendini güzel sanıp ısrarla kesmeyip kesince şu an çok yakışıklı olan tanıdığım var objektif yorum almalısın
Hayır kestirme!!! Eğer resimdeki gibiyse sakın kestirme! Ayrıca kendimi kaptırıp yaptığım görüşümü bir tarafa bırakıp şunları da eklemek istiyorum; eğer seni olduğun gibi (zevklerinle sevdiklerin ya da sevmediklerinle) kabul etmeyip kendi istediği birine çeviren bir ilişkiye devam etme.
Kişisel alana girmek halay çekerek girilir itina ile saç kesilir valla ben uzun saç sevmiyorum ama çıktığım kişi uzun seviyor ise buna saygı gösteririm anne evladına karışamaz ama ilişki de eşimizin bu tarz şeylerine müdahale ederiz çünkü kişesel alan yok
Sevgili dahi olsa hiç kimseyi hayatının merkezine koymamak gerekir.. Sevgiliyi mutlu etmek onun istediği bir şeyi yerine getirmek elbette güzel bir şeydir.. Fakat insanın bunu yaparken , kendinden ödün ve taviz vererek yapması kendi benliğini kendi hislerini kendi sevdiği şeyleri hiçe sayması demektir.. Yeri geldiğinde sevgili olsa dahi insan hayır demesini bilmelidir.. sevdiğin bir şeye saygı göstermesi gerekir..
Selam gadası😎 Sevgilin istiyor diye uzun saçlarını kestirmen gerekmez. Seni seven her şekilde kabul eder, ister saçların çok kısa olsun ister çok uzun olsun. Sen uzun saçlı mutluysan o şekilde devam et yıprandığında güzelce bakımını yaparsın kırıklarıda alırsın bir şeycik olmaz. 👌 Belki uzun saçların bakımı uğraştırıcı olduğu için seni düşünüp kesmeni istemiştir 🤔.
Ben olsam istemiyorsam kesmem. Beni her halimle beğenmeli ve kabul etmeli
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Neden sevgili evli olsan olabilir. Çünkü o zaman eşin olurdu. Eşini bu şekilde mutlu etmek seni de mutlu eder diye düşünüyorum. Karşıdakinin isteği düşüncesi önemli bana göre