Aklıma ani ani gidip saçlarımı omuzlarda düz kestirme fikri geliyor. Bunu aklımdan nasıl çıkaracağım? Çık aklımdaaaan 🤦♀️ Ayy depresyon mu acaba djdjdSaçlarımı omuzlarda düz kestirme fikri çık aklımdan, sen bir lanetsin ❤
Aniden gelen saçları kestirme fikriyle nasıl baş ediyorduk?
Sakin ol... Korkma... Derin nefes al ver... Felak nas oku 😅😅😅
Saka bir yana eğer sana uygun, yakışacak bir sac ise kestirebilirsin. Bana da bazen esiyor benim saçlarım çok uzundu çok çok hemde sonra dirsek üstü kestim katlı katlı. Arada saçlarımı alttan gizleyip kısa kati kullanıyorum 😊
sadece duruş olarak da değil, kullanım açsından da. saatlerce saç kurutup, yapacak kadar değersiz değil vaktimiz. üstelik uzun saçın arabesk duran bi yönü de yok değil hani.
Degisiklik iyidir. Nolucak ki yine uzar. Bunalim buhran deme. Yuzun kucukse iyi bir kesimle muhtesem olabilirsin. Lutfen siradanligina nokta koy ve kestir 👍
Ben aklıma geldi ve gidip belimde olan saçlarımı kestim gören herkes de diyo kii ‘kısa saç için yaratılmışsın jshdjsjs ne bekliyon çiçeem kısa saçın müptelasıyııız. 😌