Saçını hangi durumlarda kendi haline bırakıyorsun, hangi durumlarda dağıtıyorsun?
#Subarusti


Sınav zamanları ve hastayken
Ev ortamında anca..
Cevap
2Cevap
Merhaba
Evdeyken dağınık bırakırım ama annem kızıyor saçına başını topla sanki biri gelicek evdeydim ya 😊
Saçlarım kıvırcık ama benim düz saç daha çok hoşuma gidiyor kalktığımda beğenirsem kullanırım yoksa düzleştirmeye devam
Evdeyken bile bakarım saçlarıma hiç böyle bir . Anım olmadı sjdjskms
Dağınıklık hoşuma giderse öyle kalabilir.
Kapalıyım
Evde de takmiyosundur herhalde
Haklısın evde takmam
😊😊😊 anladım
Hayattan bezdigimde genelde sabahlari
İki yastık arası engelli parkur
Saç baş asla dağınık gezmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar